👉 Sháníte zaměstnance v oblasti IT?
na platformě zaměřenou na oblast IT.
Seřadit: Datum přidání
4
Koordinátor / koordinátorka it podpory a vývoje softwarových řešení
89 dny
🏢 4home, a.s.
📍 Hvězdova 1073/33, Nusle, 14...
🏠 Homeoffice
⌛ Ostatní
💰 35 000 Kč
Koordinátor / koordinátorka it podpory a vývoje softwarových řešení
89 dny
🏢 4home, a.s.
📍 Hvězdova 1073/33, Nusle, 14...
🏠 Homeoffice
⌛ Ostatní
💰 35 000 Kč
Náplň práce:
" Poskytování podpory a řešení problémů pro uživatele softwaru a hardwaru po telefonu, e-mailu a přes HelpDesk systém.
" Záznam, sledování a řešení požadavků interních zákazníků ve stanovených časových lhůtách.
" Velmi úzká spolupráce s interním IT týmem i týmy externích dodavatelů SW řešení pro naši firmu.
" Aktualizace databáze znalostí a dokumentace procesů.
" Průběžné vzdělávání se oblasti nových produktů.
" Nastavování systémů (ERP, WMS…)
" Vylepšování a zvyšování efektivity procesů HelpDesku.
" IT koordinace a podpora projektů.
Požadované dovednosti:
o Vynikající komunikační dovednosti a schopnost poskytovat profesionální zákaznický servis.
o Dobré analytické a řešitelské schopnosti, uvažování v souvislostech.
o Základní znalost práce s operačními systémy Windows/Mac/Linux.
o Schopnost práce v týmu i samostatně.
o Výbornou znalost českého a alespoň pasivní znalost anglického jazyka.
o Zodpovědný a aktivní přístup k práci.
o Zkušenosti s HelpDeskem nebo technickou podporou jsou výhodou, stejně jako v klíčových procesech e-commerce firmy.
Nabízíme: Podpora pro další profesní růst a rozvoj
" Přátelské pracovní prostředí
" Telefon, notebook
" 25 dní dovolené, sick days
" Příspěvek na stravování
" Pružná pracovní doba
" Možnost částečné práce z domu
" Zaměstnanecká sleva na zboží
" Bezplatné parkování u vchodu do firmy
" Zázemí stabilní české společnosti
" Poskytování podpory a řešení problémů pro uživatele softwaru a hardwaru po telefonu, e-mailu a přes HelpDesk systém.
" Záznam, sledování a řešení požadavků interních zákazníků ve stanovených časových lhůtách.
" Velmi úzká spolupráce s interním IT týmem i týmy externích dodavatelů SW řešení pro naši firmu.
" Aktualizace databáze znalostí a dokumentace procesů.
" Průběžné vzdělávání se oblasti nových produktů.
" Nastavování systémů (ERP, WMS…)
" Vylepšování a zvyšování efektivity procesů HelpDesku.
" IT koordinace a podpora projektů.
Požadované dovednosti:
o Vynikající komunikační dovednosti a schopnost poskytovat profesionální zákaznický servis.
o Dobré analytické a řešitelské schopnosti, uvažování v souvislostech.
o Základní znalost práce s operačními systémy Windows/Mac/Linux.
o Schopnost práce v týmu i samostatně.
o Výbornou znalost českého a alespoň pasivní znalost anglického jazyka.
o Zodpovědný a aktivní přístup k práci.
o Zkušenosti s HelpDeskem nebo technickou podporou jsou výhodou, stejně jako v klíčových procesech e-commerce firmy.
Nabízíme: Podpora pro další profesní růst a rozvoj
" Přátelské pracovní prostředí
" Telefon, notebook
" 25 dní dovolené, sick days
" Příspěvek na stravování
" Pružná pracovní doba
" Možnost částečné práce z domu
" Zaměstnanecká sleva na zboží
" Bezplatné parkování u vchodu do firmy
" Zázemí stabilní české společnosti
Dostávej informace o nových nabídkách práce