👉 Sháníte zaměstnance v oblasti IT?
na platformě zaměřenou na oblast IT.
S
Front - end vývojář/vývojářka do oddělení marketingu
4 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 27 250 – 40 120 Kč
Front - end vývojář/vývojářka do oddělení marketingu
4 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 27 250 – 40 120 Kč
Výběrové řízení č. 2024/78
Druh práce: vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a webové aplikace zařazený/á v odboru kancelář primátora Magistrátu města Olomouce
Co Vám můžeme nabídnout:
-možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek,
-pružnou pracovní dobu,
-zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců
-příjemné pracovní prostředí,
-přátelský kolektiv, další výhody
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a aplikace pomoci moderních technologií a nástrojů,
-spolupráce s back-end vývojáři na integraci API a vytváření dynamických webových stránek a aplikací,
-spolupráce s UI/UX designérem na implementaci jeho návrhů,
-spolupráce s webmasterem na návrzích a implementaci nových funkcí a vylepšení,
-testování a ladění kódu pro zajištění jeho funkčnosti a optimalizace.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském.
Obor: informatika a počítačové vědy výhodou, nebo humanitní a společenské vědy, přírodní vědy, ekonomie a management.
Praxe: praxe v oboru doložitelná referencemi a prezentovatelnými hotovými projekty z nedávné doby velkou výhodou.
Jiné požadavky:
-zkušenosti s HTML, CSS a TypeScriptem (JavaScriptem),
-důkladná znalost některého z moderních JavaScriptových frameworků, jako je Angular, React nebo Vue,
-znalost REST API, GraphQL,
-zkušenosti s verzovacími systémy, jako je GIT,
-zkušenosti s responzivním a mobilním designem,
-zkušenosti s vývojem PWA výhodou,
-dodržování nejlepších postupů a standardů pro vývoj front-endu,
-analytické myšlení,
-schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu,
-schopnost pracovat na více projektech současně a dodržovat termíny,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, sledovat nejnovější trendy a technologie ve front-end vývoji,
-flexibilita,
-schopnost jednat s lidmi.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 17. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Druh práce: vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a webové aplikace zařazený/á v odboru kancelář primátora Magistrátu města Olomouce
Co Vám můžeme nabídnout:
-možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek,
-pružnou pracovní dobu,
-zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců
-příjemné pracovní prostředí,
-přátelský kolektiv, další výhody
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a aplikace pomoci moderních technologií a nástrojů,
-spolupráce s back-end vývojáři na integraci API a vytváření dynamických webových stránek a aplikací,
-spolupráce s UI/UX designérem na implementaci jeho návrhů,
-spolupráce s webmasterem na návrzích a implementaci nových funkcí a vylepšení,
-testování a ladění kódu pro zajištění jeho funkčnosti a optimalizace.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském.
Obor: informatika a počítačové vědy výhodou, nebo humanitní a společenské vědy, přírodní vědy, ekonomie a management.
Praxe: praxe v oboru doložitelná referencemi a prezentovatelnými hotovými projekty z nedávné doby velkou výhodou.
Jiné požadavky:
-zkušenosti s HTML, CSS a TypeScriptem (JavaScriptem),
-důkladná znalost některého z moderních JavaScriptových frameworků, jako je Angular, React nebo Vue,
-znalost REST API, GraphQL,
-zkušenosti s verzovacími systémy, jako je GIT,
-zkušenosti s responzivním a mobilním designem,
-zkušenosti s vývojem PWA výhodou,
-dodržování nejlepších postupů a standardů pro vývoj front-endu,
-analytické myšlení,
-schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu,
-schopnost pracovat na více projektech současně a dodržovat termíny,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, sledovat nejnovější trendy a technologie ve front-end vývoji,
-flexibilita,
-schopnost jednat s lidmi.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 17. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Benefity
5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost
Kontakt
N
Administrátor/správce it
10 dny
🏢 Nemocnice Písek, a.s.
📍 Karla Čapka 589, Budějovick...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 40 000 Kč
Administrátor/správce it
10 dny
🏢 Nemocnice Písek, a.s.
📍 Karla Čapka 589, Budějovick...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 40 000 Kč
Náplň práce: - správa serverů, síťové infrastruktury, virtualizace, zálohování uživatelských periférií, správa a instalace aplikačních prostředí, podpora uživatelů
Požadujeme: - znalost desktopových a serverových operačních systémů Windows, znalost administrace uživatelů i jiných objektů v Active Directory (AD), samostatnost, spolehlivost, pečlivost a smysl pro zodpovědnost, praktické myšlení, anglický jazyk minimálně na úrovni porozumění odborných textů
Zaměstnanecké výhody: Dovolená 5 týdnů, zvýhodněné stravování ve vlastním stravovacím zařízení
První kontakt: Sekyrková Magdalena Bc. DiS., , e-mail: [email protected]
Požadujeme: - znalost desktopových a serverových operačních systémů Windows, znalost administrace uživatelů i jiných objektů v Active Directory (AD), samostatnost, spolehlivost, pečlivost a smysl pro zodpovědnost, praktické myšlení, anglický jazyk minimálně na úrovni porozumění odborných textů
Zaměstnanecké výhody: Dovolená 5 týdnů, zvýhodněné stravování ve vlastním stravovacím zařízení
První kontakt: Sekyrková Magdalena Bc. DiS., , e-mail: [email protected]
Benefity
zvýhodněné stravování ve vlastním stravovacím zařízení, Dovolená 5 týdnů,
S
Zástupce ředitelky školy pro digitalizaci (m/ž)
87 dny
🏢 Střední škola řemesel, Šumperk
📍 Gen. Krátkého 1799/30, 7870...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 32 820 – 42 780 Kč
Zástupce ředitelky školy pro digitalizaci (m/ž)
87 dny
🏢 Střední škola řemesel, Šumperk
📍 Gen. Krátkého 1799/30, 7870...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 32 820 – 42 780 Kč
Digitalizace oborů vzdělání, digitalizace procesů řízení ve SŠ apod. Předpoklady pro výkon činnosti pedagogického pracovníka dle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících. Nabízíme moderní pracovní zázemí, nadstandardní ohonocení, prátelský a vstřícný koektiv, možnost dalšího vzdělávání, seberealizace, profesního růstu, podporu začínajících zaměstnanců školy.
Kontakt: e-mailem
Kontakt: e-mailem
Benefity
příspěvek na stravování, FKSP
W
*analytik/čka - konzultant/ka ekonomického software winfas - žďár nad sázavou
80 dny
🏢 WinFAS software s.r.o.
📍 Okružní 2552/83, Žďár nad S...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 30 000 – 50 000 Kč
*analytik/čka - konzultant/ka ekonomického software winfas - žďár nad sázavou
80 dny
🏢 WinFAS software s.r.o.
📍 Okružní 2552/83, Žďár nad S...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 30 000 – 50 000 Kč
Náplň práce:
- konzultace účetní problematiky s uživateli ekonomického systému WinFAS
- průběžná školení uživatelů
- zavádění systému u nových klientů
- spolupráce na vývoji
Požadavky:
- VŠ vzdělání v ekonomickém oboru
- praxe v oboru - 3 roky
- zkušenost se sestavováním výkazů, ekonomických plánů a reportů
- organizační a analytické schopnosti
- znalost MS office
- schopnost týmové práce
- schopnost určovat priority
- smysl pro detail
- řidičský průkaz B výhodou
široké spektrum peněžních i nepeněžních benefitů, více na https://www.winfas.cz/kariera
První kontakt e-mailem;
- konzultace účetní problematiky s uživateli ekonomického systému WinFAS
- průběžná školení uživatelů
- zavádění systému u nových klientů
- spolupráce na vývoji
Požadavky:
- VŠ vzdělání v ekonomickém oboru
- praxe v oboru - 3 roky
- zkušenost se sestavováním výkazů, ekonomických plánů a reportů
- organizační a analytické schopnosti
- znalost MS office
- schopnost týmové práce
- schopnost určovat priority
- smysl pro detail
- řidičský průkaz B výhodou
široké spektrum peněžních i nepeněžních benefitů, více na https://www.winfas.cz/kariera
První kontakt e-mailem;
Benefity
široké spektrum peněžních i nepeněžních benefitů
V
Zaměstnanci it - správa hardware
36 dny
🏢 Vsetínská nemocnice a.s.
📍 Nemocniční 955, 75501 Vsetín
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 30 000 Kč
Zaměstnanci it - správa hardware
36 dny
🏢 Vsetínská nemocnice a.s.
📍 Nemocniční 955, 75501 Vsetín
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 30 000 Kč
POŽADUJEME: min. středoškolské vzdělání technického zaměření; všeobecný přehled v oblasti informačních technologií; orientaci v HW; zodpovědný přístup, pečlivost, důslednost
NÁPLŇ PRÁCE: instalace a základní konfigurace PC; instalace a konfigurace tiskáren, skenerů a dalších periferií; drobné opravy HW; poskytování podpory uživatelům
NABÍZÍME: systém cafeterie, 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, zvýhodněné mobilní tarify, další benefity na www.nemocnice-vs.cz
PRVNÍ KONTAKT: osobně na pracovišti 8:00 - 15:00, telefonicky paní Mgr. Pavla Psotová - personalistka, tel. 571 818 445, popř. emailem: [email protected]
NÁPLŇ PRÁCE: instalace a základní konfigurace PC; instalace a konfigurace tiskáren, skenerů a dalších periferií; drobné opravy HW; poskytování podpory uživatelům
NABÍZÍME: systém cafeterie, 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, zvýhodněné mobilní tarify, další benefity na www.nemocnice-vs.cz
PRVNÍ KONTAKT: osobně na pracovišti 8:00 - 15:00, telefonicky paní Mgr. Pavla Psotová - personalistka, tel. 571 818 445, popř. emailem: [email protected]
Benefity
systém cafeterie, stravenkový paušál
S
Vedoucí oddělení infrastruktury it zařazený/á v odboru informatiky
11 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 27 250 – 40 120 Kč
Vedoucí oddělení infrastruktury it zařazený/á v odboru informatiky
11 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 27 250 – 40 120 Kč
Výběrové řízení č. 2024/73
Druh práce: vedoucí oddělení infrastruktury IT zařazený/á v odboru informatiky
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou.
Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky, praxe ve vedení kolektivu lidí výhodou.
Jiné požadavky:
-Praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou):
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou,
-organizační, řídící a koncepční schopnosti,
-adaptabilita a analytické schopnosti,
-vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce,
-výborné komunikační schopnosti,
-jazykové znalosti - angličtina výhodou,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word),
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Lhůta pro podání přihlášky: 10. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Druh práce: vedoucí oddělení infrastruktury IT zařazený/á v odboru informatiky
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou.
Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky, praxe ve vedení kolektivu lidí výhodou.
Jiné požadavky:
-Praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou):
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou,
-organizační, řídící a koncepční schopnosti,
-adaptabilita a analytické schopnosti,
-vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce,
-výborné komunikační schopnosti,
-jazykové znalosti - angličtina výhodou,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word),
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Lhůta pro podání přihlášky: 10. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Benefity
5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost
Kontakt
S
Informatik/informatička do oddělení infrastruktury it
11 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 26 600 – 37 170 Kč
Informatik/informatička do oddělení infrastruktury it
11 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 26 600 – 37 170 Kč
Výběrové řízení č. 2024/75
Druh práce: zajišťování řešení projektů informačních a komunikačních systémů, programového vybavení, síťové a serverové infrastruktury, které je nezávislé na jiných informačních systémech veřejné správy; rozvoj provozu a údržby serverového a síťového vybavení včetně zpracovávání plánů, norem a postupů změn provozu a údržby včetně poskytování podpory uživatelům zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou),
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou),
-administrace SQL serveru a databází (výhodou),
-Správa a přidělování IP rozsahů,
-analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky a Smart City.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou.
Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky výhodou.
Jiné požadavky:
-velmi dobrá znalost práce na PC (OS MS Windows, MS Office),
-praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou):
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-schopnost samostatné práce,
-adaptabilita a flexibilita,
-analytické schopnosti,
-dobré komunikační schopnosti,
-flexibilita,
-schopnost komunikace v anglickém jazyce výhodou,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 5. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Druh práce: zajišťování řešení projektů informačních a komunikačních systémů, programového vybavení, síťové a serverové infrastruktury, které je nezávislé na jiných informačních systémech veřejné správy; rozvoj provozu a údržby serverového a síťového vybavení včetně zpracovávání plánů, norem a postupů změn provozu a údržby včetně poskytování podpory uživatelům zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou),
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou),
-administrace SQL serveru a databází (výhodou),
-Správa a přidělování IP rozsahů,
-analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky a Smart City.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou.
Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky výhodou.
Jiné požadavky:
-velmi dobrá znalost práce na PC (OS MS Windows, MS Office),
-praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou):
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-schopnost samostatné práce,
-adaptabilita a flexibilita,
-analytické schopnosti,
-dobré komunikační schopnosti,
-flexibilita,
-schopnost komunikace v anglickém jazyce výhodou,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 5. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Benefity
5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost
Kontakt
O
Správce počítačové sítě - informatik
67 dny
🏢 Okresní soud v Trutnově
📍 Nádražní 106, Střední Předm...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 25 280 – 37 170 Kč
Správce počítačové sítě - informatik
67 dny
🏢 Okresní soud v Trutnově
📍 Nádražní 106, Střední Předm...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 25 280 – 37 170 Kč
PP na dobu určitou s možností prodloužení
11. platová třída
Požadujeme:
- znalost:operačního systému MS Windows 10 professional pro osobní počítače, MS Windows server 2008 R2,2016, prostředí MS Active Directory-verze 2016 a vyšší, aplikace MS Office 2010,2016
- vysokoškolské vzdělání technického směru výhodou
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- na penzijní připojištění
- 5 dnů indispozičního volna
Termín pro podání přihlášky je stanoven do 30. dubna 2024 do 12,00 hod.
Bližší informace k výběrovému řízení vč. postupu při podání přihlášky na https://www.justice.cz/web/okresni-soud-v-trutnove/volna-mista
11. platová třída
Požadujeme:
- znalost:operačního systému MS Windows 10 professional pro osobní počítače, MS Windows server 2008 R2,2016, prostředí MS Active Directory-verze 2016 a vyšší, aplikace MS Office 2010,2016
- vysokoškolské vzdělání technického směru výhodou
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- na penzijní připojištění
- 5 dnů indispozičního volna
Termín pro podání přihlášky je stanoven do 30. dubna 2024 do 12,00 hod.
Bližší informace k výběrovému řízení vč. postupu při podání přihlášky na https://www.justice.cz/web/okresni-soud-v-trutnove/volna-mista
Benefity
příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené + 5 dnů indispozičního volna
M
Pracovník/ce it oddělení
89 dny
🏢 MAGNETON a.s.
📍 Hulínská 1799/1, 76701 Krom...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 25 000 Kč
Pracovník/ce it oddělení
89 dny
🏢 MAGNETON a.s.
📍 Hulínská 1799/1, 76701 Krom...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 25 000 Kč
PRACOVIŠTĚ Kroměříž
- Náplň práce: Instalace a nastavování SW, Instalace a reinstalace PC, Správa a údržba firemního HW (malé sítě a pracovní stanice) a SW (C#, PHP, JavaScript, SQL), Správa mobilních zařízení, Podpora a školení zaměstnanců v oblasti IT
- Požadavky: SŠ nebo VŠ vzdělání (obor IT výhodou), Praxe na obdobné pozici příp. zkušenosti s IT, Znalost IS QI výhodou, Základní znalost AJ, Schopnost analytického myšlení a analýza uživatelských požadavků, Dobré komunikační schopnosti, Flexibilita, Schopnost učit se novým věcem
- Společnost nabízí: nástupní mzda dle znalostí, zkušeností od 25 000 Kč + variabilní složka mzdy do výše 20% HM, 5 týdnů dovolené, služební telefon / notebook, stravování v areálu společnosti (příspěvek zaměstnavatele na stravu), možnost bezplatného využití rekreačního areálu Haná, příspěvek na penzijní připojištění, 13. plat dle hospodářského výsledku firmy, zázemí stabilní společnosti, prostor pro vlastní inovaci a nápady
- Kontakt osobně na pracovišti (profesní životopis s sebou) nebo telefonicky v době Po-Pá 8:00-14:00 hod. (paní Pištělková, tel.: 777 739 512), příp. své písemné nabídky s profesním životopisem posílejte na e-mail: [email protected].
- Náplň práce: Instalace a nastavování SW, Instalace a reinstalace PC, Správa a údržba firemního HW (malé sítě a pracovní stanice) a SW (C#, PHP, JavaScript, SQL), Správa mobilních zařízení, Podpora a školení zaměstnanců v oblasti IT
- Požadavky: SŠ nebo VŠ vzdělání (obor IT výhodou), Praxe na obdobné pozici příp. zkušenosti s IT, Znalost IS QI výhodou, Základní znalost AJ, Schopnost analytického myšlení a analýza uživatelských požadavků, Dobré komunikační schopnosti, Flexibilita, Schopnost učit se novým věcem
- Společnost nabízí: nástupní mzda dle znalostí, zkušeností od 25 000 Kč + variabilní složka mzdy do výše 20% HM, 5 týdnů dovolené, služební telefon / notebook, stravování v areálu společnosti (příspěvek zaměstnavatele na stravu), možnost bezplatného využití rekreačního areálu Haná, příspěvek na penzijní připojištění, 13. plat dle hospodářského výsledku firmy, zázemí stabilní společnosti, prostor pro vlastní inovaci a nápady
- Kontakt osobně na pracovišti (profesní životopis s sebou) nebo telefonicky v době Po-Pá 8:00-14:00 hod. (paní Pištělková, tel.: 777 739 512), příp. své písemné nabídky s profesním životopisem posílejte na e-mail: [email protected].
Benefity
5 týdnů , HM + variabilní složka mzdy do výše 20% HM, 13. plat dle hospodářského výsledk, služební telefon / notebook, příspěvek na penzijní připojištění
T
Grafik/dtp
12 dny
🏢 TIREX AUTOPLACHTY s.r.o.
📍 U Tirexu 4052, 69501 Hodonín
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 25 000 – 30 000 Kč
Grafik/dtp
12 dny
🏢 TIREX AUTOPLACHTY s.r.o.
📍 U Tirexu 4052, 69501 Hodonín
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 25 000 – 30 000 Kč
Tvorba grafiky, tisková příprava DTP. 25 dovolené, příspěvek na stravu, roční prémie, osobní ohodnocneí, Kontakt na mail.
Benefity
25 dní, příspěvek na stravu, roční prémie, osobní ohodnocení
E
Správce webu - it analytik / správkyně webu - it analytička
43 dny
🏢 EURONA s.r.o.
📍 Lhota za Červeným Kostelcem...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 20 000 – 30 000 Kč
Správce webu - it analytik / správkyně webu - it analytička
43 dny
🏢 EURONA s.r.o.
📍 Lhota za Červeným Kostelcem...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 20 000 – 30 000 Kč
Společnost EURONA s.r.o., český výrobce tělové a bytové kosmetiky, hledá do svého týmu nového kolegu na pozici: správce/správkyně webu - IT analytik/analytička.
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, pružná pracovní doba. Nástup možný ihned.
Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Náplň práce: administrace webu, nahrávání produktů, textů atd.; tvorba directmailů a ostatních notifikačních upozornění; správa sociálních médií, vyhodnocování kampaní / příspěvků; podíl na tvorbě akcí, textů, korektur a zadání pro grafiky; podíl pro IT v rámci interní technické podpory.
Požadavky: výborná znalost českého jazyka, výborná znalost práce na PC, tah na branku, odpovědnost, zkušenosti v oblasti správy soc. sítí, webových stránek atd.
Zaměstnavatel nabízí: možnost finančního růstu, stravenky 100 Kč/den po zkušební době, příspěvek na penzijní / životní pojištění.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: [email protected]
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, pružná pracovní doba. Nástup možný ihned.
Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Náplň práce: administrace webu, nahrávání produktů, textů atd.; tvorba directmailů a ostatních notifikačních upozornění; správa sociálních médií, vyhodnocování kampaní / příspěvků; podíl na tvorbě akcí, textů, korektur a zadání pro grafiky; podíl pro IT v rámci interní technické podpory.
Požadavky: výborná znalost českého jazyka, výborná znalost práce na PC, tah na branku, odpovědnost, zkušenosti v oblasti správy soc. sítí, webových stránek atd.
Zaměstnavatel nabízí: možnost finančního růstu, stravenky 100 Kč/den po zkušební době, příspěvek na penzijní / životní pojištění.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: [email protected]
Benefity
stravenky 100 Kč/den, příspěvek na penzijní / životní pojištění atd.
Dostávej informace o nových nabídkách práce