👉 Sháníte zaměstnance v oblasti IT?
na platformě zaměřenou na oblast IT.
Seřadit: Datum přidání
S
Front - end vývojář/vývojářka do oddělení marketingu
5 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 27 250 – 40 120 Kč
Front - end vývojář/vývojářka do oddělení marketingu
5 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 27 250 – 40 120 Kč
Výběrové řízení č. 2024/78
Druh práce: vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a webové aplikace zařazený/á v odboru kancelář primátora Magistrátu města Olomouce
Co Vám můžeme nabídnout:
-možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek,
-pružnou pracovní dobu,
-zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců
-příjemné pracovní prostředí,
-přátelský kolektiv, další výhody
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a aplikace pomoci moderních technologií a nástrojů,
-spolupráce s back-end vývojáři na integraci API a vytváření dynamických webových stránek a aplikací,
-spolupráce s UI/UX designérem na implementaci jeho návrhů,
-spolupráce s webmasterem na návrzích a implementaci nových funkcí a vylepšení,
-testování a ladění kódu pro zajištění jeho funkčnosti a optimalizace.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském.
Obor: informatika a počítačové vědy výhodou, nebo humanitní a společenské vědy, přírodní vědy, ekonomie a management.
Praxe: praxe v oboru doložitelná referencemi a prezentovatelnými hotovými projekty z nedávné doby velkou výhodou.
Jiné požadavky:
-zkušenosti s HTML, CSS a TypeScriptem (JavaScriptem),
-důkladná znalost některého z moderních JavaScriptových frameworků, jako je Angular, React nebo Vue,
-znalost REST API, GraphQL,
-zkušenosti s verzovacími systémy, jako je GIT,
-zkušenosti s responzivním a mobilním designem,
-zkušenosti s vývojem PWA výhodou,
-dodržování nejlepších postupů a standardů pro vývoj front-endu,
-analytické myšlení,
-schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu,
-schopnost pracovat na více projektech současně a dodržovat termíny,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, sledovat nejnovější trendy a technologie ve front-end vývoji,
-flexibilita,
-schopnost jednat s lidmi.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 17. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Druh práce: vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a webové aplikace zařazený/á v odboru kancelář primátora Magistrátu města Olomouce
Co Vám můžeme nabídnout:
-možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek,
-pružnou pracovní dobu,
-zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců
-příjemné pracovní prostředí,
-přátelský kolektiv, další výhody
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a aplikace pomoci moderních technologií a nástrojů,
-spolupráce s back-end vývojáři na integraci API a vytváření dynamických webových stránek a aplikací,
-spolupráce s UI/UX designérem na implementaci jeho návrhů,
-spolupráce s webmasterem na návrzích a implementaci nových funkcí a vylepšení,
-testování a ladění kódu pro zajištění jeho funkčnosti a optimalizace.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském.
Obor: informatika a počítačové vědy výhodou, nebo humanitní a společenské vědy, přírodní vědy, ekonomie a management.
Praxe: praxe v oboru doložitelná referencemi a prezentovatelnými hotovými projekty z nedávné doby velkou výhodou.
Jiné požadavky:
-zkušenosti s HTML, CSS a TypeScriptem (JavaScriptem),
-důkladná znalost některého z moderních JavaScriptových frameworků, jako je Angular, React nebo Vue,
-znalost REST API, GraphQL,
-zkušenosti s verzovacími systémy, jako je GIT,
-zkušenosti s responzivním a mobilním designem,
-zkušenosti s vývojem PWA výhodou,
-dodržování nejlepších postupů a standardů pro vývoj front-endu,
-analytické myšlení,
-schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu,
-schopnost pracovat na více projektech současně a dodržovat termíny,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, sledovat nejnovější trendy a technologie ve front-end vývoji,
-flexibilita,
-schopnost jednat s lidmi.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 17. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Benefity
5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost
Kontakt
T
Vedoucí oddělení it a simulační techniky pro fakultu zdravotnických studií
4 dny
🏢 Technická univerzita v Liberci
📍 Studentská 1402/2, Liberec...
⌛ Částečný úvazek
💰 24 100 Kč
Vedoucí oddělení it a simulační techniky pro fakultu zdravotnických studií
4 dny
🏢 Technická univerzita v Liberci
📍 Studentská 1402/2, Liberec...
⌛ Částečný úvazek
💰 24 100 Kč
CHARAKTERISTIKA: manažerská činnost v oddělení IT a simulační techniky fakulty v souladu s rozvojem fakulty v oblasti IT a simulační techniky a v návaznosti na strategii rozvoje FZS TUL, zajištění spolupráce fakultních pracovišť a podpory v oblasti IT a simulační techniky zaměstnancům fakulty. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: min. ukončené středoškolské vzdělání nejlépe technického směru, dobrá orientace v AV a PC technice, výhodou je i dobrá orientace v simulační technice, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost, aktivní snaha a ochota vzdělávat se, znalost anglického jazyka výhodou. PRAC. POMĚR: 100% úvazek/dle dohody, pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: 1.8.2024/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: tarifní mzda a mzdová třída B7 v závislosti na dosaženém vzdělání a odborné praxi, dle vnitřního mzdového předpisu, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu.
Zaměstnanecké výhody: Pružná prac. doba, ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, jazykové kurzy, sportovní aktivity, …
Motivační dopis se stručným životopisem (nejlépe ve formě EuroPass) a stručnou charakteristikou dosavadní činnosti a kopií dokladu o ukončeném vzdělání zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 30.6.2024. Výběrové řízení je od 29.05.2024 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Zaměstnanecké výhody: Pružná prac. doba, ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, jazykové kurzy, sportovní aktivity, …
Motivační dopis se stručným životopisem (nejlépe ve formě EuroPass) a stručnou charakteristikou dosavadní činnosti a kopií dokladu o ukončeném vzdělání zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 30.6.2024. Výběrové řízení je od 29.05.2024 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
I
Operátor digitálního tisku (polygrafická výroba)
4 dny
🏢 Ing. Vladislav Pokorný
📍 Tábor 2813/43a, Královo Pol...
⌛ Plný úvazek
💰 25 000 – 30 000 Kč
Operátor digitálního tisku (polygrafická výroba)
4 dny
🏢 Ing. Vladislav Pokorný
📍 Tábor 2813/43a, Královo Pol...
⌛ Plný úvazek
💰 25 000 – 30 000 Kč
První kontakt e-mailem nebo telefonicky PO - PÁ od 8:00 - 16:00 hodin.
D
Obchodní manažer/ vedoucí obchodního oddělení v it
5 dny
🏢 dataPartner s.r.o.
📍 Senovážné nám. 241/15, Česk...
⌛ Plný úvazek
💰 40 000 – 70 000 Kč
Obchodní manažer/ vedoucí obchodního oddělení v it
5 dny
🏢 dataPartner s.r.o.
📍 Senovážné nám. 241/15, Česk...
⌛ Plný úvazek
💰 40 000 – 70 000 Kč
Máte obchodního ducha a baví vás IT? Pokud ano, tak hledáme právě vás.
Co vás čeká?
- vedení malého týmu lidí
- podpora obchodního oddělení
- zodpovědnost za práci oddělení, delegování práce
- aktivní vyhledávání nových zakázek
- péče o svěřené stávající zákazníky
- identifikace požadavků zákazníka
- konzultace, návrhy vhodných řešení pro zákazníka
- zpracování nabídek a obchodních případů
- prezentace společnosti a jejích produktů na výstavách a veletrzích doma i v zahraničí
- vedení přehledu obchodních případů v CRM
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe obchodního či technického zaměření
- praxe v obchodu alespoň 2 roky, praxe s vedoucí funkcí velmi vítána
- rozvinuté obchodní a prezentační dovednosti
- manažerské dovednosti
- řidičský průkaz skup. B - aktivní řidič, ochota cestovat
- zájem o technologie IT - software
- ochota učit se a aktivní přístup k sebevzdělávání
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup
- časová flexibilita, týmovost, schopnost práce pod tlakem
- schopnost odborné argumentace, přesvědčivost a příjemné vystupování
Oceníme znalosti
- aktivní znalost AJ
- aktivní znalost NJ slovem i písmem (min. úroveň B2)
Co můžeme nabídnout?
- zázemí stabilní české společnosti
- příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu v centru Českých Budějovic
- zajímavou a dlouhodobě perspektivní pracovní náplň na HPP, na dobu neurčitou
- technickou podporu ze strany SW architektů a techniků společnosti
- zaškolení, možnost profesního růstu
- systém firemního vzdělávání vč. jazykových kurzů
- práci s využitím moderních technologií
- pružnou pracovní dobu
- firemní akce
- mimopracovní aktivity
- motivující platové ohodnocení (fixní mzda + výkonnostní složka + provize z prodejů), progresivní provizní řád
Co vás čeká?
- vedení malého týmu lidí
- podpora obchodního oddělení
- zodpovědnost za práci oddělení, delegování práce
- aktivní vyhledávání nových zakázek
- péče o svěřené stávající zákazníky
- identifikace požadavků zákazníka
- konzultace, návrhy vhodných řešení pro zákazníka
- zpracování nabídek a obchodních případů
- prezentace společnosti a jejích produktů na výstavách a veletrzích doma i v zahraničí
- vedení přehledu obchodních případů v CRM
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe obchodního či technického zaměření
- praxe v obchodu alespoň 2 roky, praxe s vedoucí funkcí velmi vítána
- rozvinuté obchodní a prezentační dovednosti
- manažerské dovednosti
- řidičský průkaz skup. B - aktivní řidič, ochota cestovat
- zájem o technologie IT - software
- ochota učit se a aktivní přístup k sebevzdělávání
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup
- časová flexibilita, týmovost, schopnost práce pod tlakem
- schopnost odborné argumentace, přesvědčivost a příjemné vystupování
Oceníme znalosti
- aktivní znalost AJ
- aktivní znalost NJ slovem i písmem (min. úroveň B2)
Co můžeme nabídnout?
- zázemí stabilní české společnosti
- příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu v centru Českých Budějovic
- zajímavou a dlouhodobě perspektivní pracovní náplň na HPP, na dobu neurčitou
- technickou podporu ze strany SW architektů a techniků společnosti
- zaškolení, možnost profesního růstu
- systém firemního vzdělávání vč. jazykových kurzů
- práci s využitím moderních technologií
- pružnou pracovní dobu
- firemní akce
- mimopracovní aktivity
- motivující platové ohodnocení (fixní mzda + výkonnostní složka + provize z prodejů), progresivní provizní řád
N
Obchodní manažer / vedoucí obchodního oddělení v it
5 dny
🏢 NUMERICA s.r.o.
📍 Senovážné nám. 241/15, Česk...
⌛ Plný úvazek
💰 30 000 – 50 000 Kč
Obchodní manažer / vedoucí obchodního oddělení v it
5 dny
🏢 NUMERICA s.r.o.
📍 Senovážné nám. 241/15, Česk...
⌛ Plný úvazek
💰 30 000 – 50 000 Kč
Máte obchodního ducha a baví vás IT? Pokud ano, tak hledáme právě vás.
Co vás čeká?
- vedení malého týmu lidí
- podpora obchodního oddělení
- zodpovědnost za práci oddělení, delegování práce
- aktivní vyhledávání nových zakázek
- péče o svěřené stávající zákazníky
- identifikace požadavků zákazníka
- konzultace, návrhy vhodných řešení pro zákazníka
- zpracování nabídek a obchodních případů
- prezentace společnosti a jejích produktů na výstavách a veletrzích doma i v zahraničí
- vedení přehledu obchodních případů v CRM
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe obchodního či technického zaměření
- praxe v obchodu alespoň 2 roky, praxe s vedoucí funkcí velmi vítána
- rozvinuté obchodní a prezentační dovednosti
- manažerské dovednosti
- řidičský průkaz skup. B - aktivní řidič, ochota cestovat
- zájem o technologie IT - software
- ochota učit se a aktivní přístup k sebevzdělávání
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup
- časová flexibilita, týmovost, schopnost práce pod tlakem
- schopnost odborné argumentace, přesvědčivost a příjemné vystupování
Oceníme znalosti
- aktivní znalost AJ
- aktivní znalost NJ slovem i písmem (min. úroveň B2)
Co můžeme nabídnout?
- zázemí stabilní české společnosti
- příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu v centru Českých Budějovic
- zajímavou a dlouhodobě perspektivní pracovní náplň na HPP, na dobu neurčitou
- technickou podporu ze strany SW architektů a techniků společnosti
- zaškolení, možnost profesního růstu
- systém firemního vzdělávání vč. jazykových kurzů
- práci s využitím moderních technologií
- pružnou pracovní dobu
- firemní akce
- mimopracovní aktivity
- motivující platové ohodnocení (fixní mzda + výkonnostní složka + provize z prodejů), progresivní provizní řád
Co vás čeká?
- vedení malého týmu lidí
- podpora obchodního oddělení
- zodpovědnost za práci oddělení, delegování práce
- aktivní vyhledávání nových zakázek
- péče o svěřené stávající zákazníky
- identifikace požadavků zákazníka
- konzultace, návrhy vhodných řešení pro zákazníka
- zpracování nabídek a obchodních případů
- prezentace společnosti a jejích produktů na výstavách a veletrzích doma i v zahraničí
- vedení přehledu obchodních případů v CRM
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe obchodního či technického zaměření
- praxe v obchodu alespoň 2 roky, praxe s vedoucí funkcí velmi vítána
- rozvinuté obchodní a prezentační dovednosti
- manažerské dovednosti
- řidičský průkaz skup. B - aktivní řidič, ochota cestovat
- zájem o technologie IT - software
- ochota učit se a aktivní přístup k sebevzdělávání
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup
- časová flexibilita, týmovost, schopnost práce pod tlakem
- schopnost odborné argumentace, přesvědčivost a příjemné vystupování
Oceníme znalosti
- aktivní znalost AJ
- aktivní znalost NJ slovem i písmem (min. úroveň B2)
Co můžeme nabídnout?
- zázemí stabilní české společnosti
- příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu v centru Českých Budějovic
- zajímavou a dlouhodobě perspektivní pracovní náplň na HPP, na dobu neurčitou
- technickou podporu ze strany SW architektů a techniků společnosti
- zaškolení, možnost profesního růstu
- systém firemního vzdělávání vč. jazykových kurzů
- práci s využitím moderních technologií
- pružnou pracovní dobu
- firemní akce
- mimopracovní aktivity
- motivující platové ohodnocení (fixní mzda + výkonnostní složka + provize z prodejů), progresivní provizní řád
E
Vývojáři softwaru
6 dny
🏢 Eaton Elektrotechnika s.r.o.
📍 Komárovská 2406/57, Horní P...
⌛ Plný úvazek
💰 94 000 Kč
Vývojáři softwaru
6 dny
🏢 Eaton Elektrotechnika s.r.o.
📍 Komárovská 2406/57, Horní P...
⌛ Plný úvazek
💰 94 000 Kč
-první kontakt se zaměstnavatelem:Martina Limner,[email protected]
-Software development, design, testování
o Objectově orientované kodivací dovednosti
o C#, F#, .Net Framework / .Net Core, Visual Studio 2019 / VS Code
o Microsoft Azure, SQL Server, ASP.Net Web API
o JavaScript, Ember.js, HTML5, CSS
o Azure DevOps, Continuous Integration, Scrum
o Git, Entity Framework & Dapper
o Autofac, XUnit
-Software development, design, testování
o Objectově orientované kodivací dovednosti
o C#, F#, .Net Framework / .Net Core, Visual Studio 2019 / VS Code
o Microsoft Azure, SQL Server, ASP.Net Web API
o JavaScript, Ember.js, HTML5, CSS
o Azure DevOps, Continuous Integration, Scrum
o Git, Entity Framework & Dapper
o Autofac, XUnit
M
Pracovník/ce digitalizačního pracoviště, dokumentátor
9 dny
🏢 Muzeum regionu Valašsko, př...
📍 Horní náměstí 2, 75501 Vsetín
⌛ Plný úvazek
💰 26 600 Kč
Pracovník/ce digitalizačního pracoviště, dokumentátor
9 dny
🏢 Muzeum regionu Valašsko, př...
📍 Horní náměstí 2, 75501 Vsetín
⌛ Plný úvazek
💰 26 600 Kč
Možnost prodloužení pracovní smlouvy na neurčito.
NÁPLŇ PRÁCE:
Zajišťování chodu nově zřízeného sdíleného digitalizačního pracoviště Zlínského kraje, provádění digitalizace na různém digitalizačním vybavení (fotoaparáty, skenery, 3D skenery) dle ročního plánu digitalizace.
Spolupráce při tvorbě ročního plánu digitalizace, koordinace digitalizace v rámci sdíleného digitalizačního pracoviště.
Řízení a plánování využívání vybavení sdíleného digitalizačního pracoviště, evidence zápůjček jednotlivého vybavení a soulad s ročním plánem digitalizace.
Provádění digitalizace sbírkových předmětů a knihovních jednotek, tvorba digitální obrazové dokumentace (skenování, fotografování) a návazné zpracování dat, popis digitální obrazové dokumentace metadaty, tvorba a správa digitalizátů, zálohování dat, kontrola digitalizačních procesů, zveřejňování digitální obrazové dokumentace a digitalizátů (prezenční weby, výstavy - kiosky).
Účast na odborných akcích pro digitalizaci sbírkových předmětů.
Digitalizace může být realizována i v dalších paměťových institucích Zlínského kraje.
POŽADUJEME:
Minimálně SŠ vzdělání s maturitou, vhodné pro obor fotografie, grafika, digitální design, výpočetní technika, archivnictví.
Vhodné i pro absolventy.
Praxe v oboru fotografování a skenování.
Pokročilá znalost práce s PC, grafickými programy na úpravu fotografií.
Výhodou zkušenosti s digitalizováním sbírkových předmětů, knih, archiválií.
Výhodou praxe v paměťových institucích.
Znalost anglického jazyka.
Schopnost týmové i samostatné práce, kreativnost.
Časová flexibilita.
Řidičský průkaz skupiny B výhodou.
NABÍZÍME:
Pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 3 dny sick day, stravenkový paušál, příspěvek na produkty spoření na stáří, volný vstup do většiny muzeí, galerií a památek České a Slovenské republiky.
PRVNÍ KONTAKT:
Strukturovaný životopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte nejpozději do 20.6.2024 na adresu e-mail: [email protected].
NÁPLŇ PRÁCE:
Zajišťování chodu nově zřízeného sdíleného digitalizačního pracoviště Zlínského kraje, provádění digitalizace na různém digitalizačním vybavení (fotoaparáty, skenery, 3D skenery) dle ročního plánu digitalizace.
Spolupráce při tvorbě ročního plánu digitalizace, koordinace digitalizace v rámci sdíleného digitalizačního pracoviště.
Řízení a plánování využívání vybavení sdíleného digitalizačního pracoviště, evidence zápůjček jednotlivého vybavení a soulad s ročním plánem digitalizace.
Provádění digitalizace sbírkových předmětů a knihovních jednotek, tvorba digitální obrazové dokumentace (skenování, fotografování) a návazné zpracování dat, popis digitální obrazové dokumentace metadaty, tvorba a správa digitalizátů, zálohování dat, kontrola digitalizačních procesů, zveřejňování digitální obrazové dokumentace a digitalizátů (prezenční weby, výstavy - kiosky).
Účast na odborných akcích pro digitalizaci sbírkových předmětů.
Digitalizace může být realizována i v dalších paměťových institucích Zlínského kraje.
POŽADUJEME:
Minimálně SŠ vzdělání s maturitou, vhodné pro obor fotografie, grafika, digitální design, výpočetní technika, archivnictví.
Vhodné i pro absolventy.
Praxe v oboru fotografování a skenování.
Pokročilá znalost práce s PC, grafickými programy na úpravu fotografií.
Výhodou zkušenosti s digitalizováním sbírkových předmětů, knih, archiválií.
Výhodou praxe v paměťových institucích.
Znalost anglického jazyka.
Schopnost týmové i samostatné práce, kreativnost.
Časová flexibilita.
Řidičský průkaz skupiny B výhodou.
NABÍZÍME:
Pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 3 dny sick day, stravenkový paušál, příspěvek na produkty spoření na stáří, volný vstup do většiny muzeí, galerií a památek České a Slovenské republiky.
PRVNÍ KONTAKT:
Strukturovaný životopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte nejpozději do 20.6.2024 na adresu e-mail: [email protected].
D
Technici provozu informačních a komunikačních technologií, technici programátoři
10 dny
🏢 DHL Information Services (E...
📍 V parku 2308/10, Chodov, 14...
⌛ Plný úvazek
💰 55 000 Kč
Technici provozu informačních a komunikačních technologií, technici programátoři
10 dny
🏢 DHL Information Services (E...
📍 V parku 2308/10, Chodov, 14...
⌛ Plný úvazek
💰 55 000 Kč
Kontakt: Darja Sýkorová, e-mail: [email protected]
Požadujeme minimálně bakalářské vzdělání, znalost anglického jazyka výhodou
Požadujeme minimálně bakalářské vzdělání, znalost anglického jazyka výhodou
P
Cnc programátor/ka
10 dny
🏢 protechnik consulting s. r. o.
📍 Svitavská 1601/70, Předměst...
⌛ Částečný úvazek
💰 50 000 Kč
Cnc programátor/ka
10 dny
🏢 protechnik consulting s. r. o.
📍 Svitavská 1601/70, Předměst...
⌛ Částečný úvazek
💰 50 000 Kč
Velmi zajímavá nejednotvárná práce s možností profesního a osobnostního růstu v moderním prostředí silné a stabilní společnosti nezávislé na automobilním průmyslu s 23-letou tradicí v Moravské Třebové. Nevyrábíme jen komponenty, ale kompletní stroje a výrobky. Přijďte rozšířit náš úspěšný tým!
NÁPLŇ PRÁCE: Budete pracovat v SolidWorks a SolidCAM na kompletní programové přípravě výroby na CNC centrech jak kusové, tak sériové výroby (frézování i soustružení), budete úzce spolupracovat s oddělením technologie, obrobnou a kontrolou kvality.
POŽADAVKY: vzdělání se zaměřením na strojírenství. Znalost práce se SolidWorks a SolidCAM vítána.
NABÍZÍME: Hrubá mzda od 50.000 Kč odpovídá cca 312 Kč/hod. Dynamický mzdový systém - aktivní hodnocení zaměstnance na měsíční bázi dle dosahovaných výkonů a úspěchů. Jediné místo, kde jste hodnoceni průběžně, a kde máte zajištěnu nejvyšší mzdu v regionu a možnost profesního růstu! Úprava mezd dvakrát ročně.
Měsíční výkonové bonusy až 30% navíc k vyplácené mzdě. Možnost průběžně proplácené práce přesčas s příplatky 25% za běžný přesčas, za sobotu 50%, za neděli a svátek 100%, za noční směny příplatek 50 Kč/hod. Komfortní velká kafeterie s odpočívacím koutem a dotovanými nápoji. Příspěvky na stravování. Parkování uvnitř firemního areálu. Hodnotné odměny/dárky za pracovní jubilea. Příspěvky ke sňatku a narození dítěte. Příspěvky na životní pojištění. Dárky k Vánocům, pravidelné firemní akce a další benefity
KONTAKT: emailem
NÁPLŇ PRÁCE: Budete pracovat v SolidWorks a SolidCAM na kompletní programové přípravě výroby na CNC centrech jak kusové, tak sériové výroby (frézování i soustružení), budete úzce spolupracovat s oddělením technologie, obrobnou a kontrolou kvality.
POŽADAVKY: vzdělání se zaměřením na strojírenství. Znalost práce se SolidWorks a SolidCAM vítána.
NABÍZÍME: Hrubá mzda od 50.000 Kč odpovídá cca 312 Kč/hod. Dynamický mzdový systém - aktivní hodnocení zaměstnance na měsíční bázi dle dosahovaných výkonů a úspěchů. Jediné místo, kde jste hodnoceni průběžně, a kde máte zajištěnu nejvyšší mzdu v regionu a možnost profesního růstu! Úprava mezd dvakrát ročně.
Měsíční výkonové bonusy až 30% navíc k vyplácené mzdě. Možnost průběžně proplácené práce přesčas s příplatky 25% za běžný přesčas, za sobotu 50%, za neděli a svátek 100%, za noční směny příplatek 50 Kč/hod. Komfortní velká kafeterie s odpočívacím koutem a dotovanými nápoji. Příspěvky na stravování. Parkování uvnitř firemního areálu. Hodnotné odměny/dárky za pracovní jubilea. Příspěvky ke sňatku a narození dítěte. Příspěvky na životní pojištění. Dárky k Vánocům, pravidelné firemní akce a další benefity
KONTAKT: emailem
L
Designer/ka, grafik/čka, technik/čka
10 dny
🏢 LASTING SPORT s.r.o.
📍 Mičurinova 2317, 35601 Sokolov
⌛ Částečný úvazek
💰 37 000 – 45 000 Kč
Designer/ka, grafik/čka, technik/čka
10 dny
🏢 LASTING SPORT s.r.o.
📍 Mičurinova 2317, 35601 Sokolov
⌛ Částečný úvazek
💰 37 000 – 45 000 Kč
Tvorba grafického návrhu katalogu, obalů a jiných tiskovin v programu Adobe photoshop, indesign, ilustrator. Návrh potisku triček/ponožek, návrh designu triček/ponožek. Znalosti Prestashop vítané, ale pokud máš zkušenosti s jinou platformou, tak je to podobné a dá se doučit. Údržba a programování webových aplikací (eshop, B2B, prezentace). Základní IT údržba - tiskárny, výpočetní technika, kamery. Vhodné pro technicky a počítačově zdatné, komunikativní, kteří se rádi učí novým věcem.
k hrube mzde + stravne / 5 tydnu dovolene
Uchazeči se hlásí e-mailem nebo telefonicky (v 10-15,30 hodin)
k hrube mzde + stravne / 5 tydnu dovolene
Uchazeči se hlásí e-mailem nebo telefonicky (v 10-15,30 hodin)
C
Zájemci nechť zašlou svůj strukturovaný životopis s motivační dopis e-mailem na adresu [email protected]
Angličtina na úrovni rodilý mluvčí výhodou, bakalářské vzdělání.
Angličtina na úrovni rodilý mluvčí výhodou, bakalářské vzdělání.
Kontakt
E-mail:
O
Digital performance specialist
10 dny
🏢 OMD Czech, a.s.
📍 Lomnického 1705/9, Nusle, 1...
⌛ Plný úvazek
💰 42 000 – 45 000 Kč
Digital performance specialist
10 dny
🏢 OMD Czech, a.s.
📍 Lomnického 1705/9, Nusle, 1...
⌛ Plný úvazek
💰 42 000 – 45 000 Kč
Kontakt: Cholevová Zuzana, e-mail: [email protected]
Nutná předchozí praxe min. 1,5 roku v mediální či digitální agentuře v oblasti placené reklamy na sociálních sítích. Důležitá je aktivní znalost i českého jazyka, jak v ústní, tak písemné formě.
Zaměstnanecká karta: Příspěvek na stravné, 10 dnů celoagenturního volna ročně navíc, vzdělávání, občerstvení
Nutná předchozí praxe min. 1,5 roku v mediální či digitální agentuře v oblasti placené reklamy na sociálních sítích. Důležitá je aktivní znalost i českého jazyka, jak v ústní, tak písemné formě.
Zaměstnanecká karta: Příspěvek na stravné, 10 dnů celoagenturního volna ročně navíc, vzdělávání, občerstvení
M
It administrátor odboru informačních technologií měú brandýs nad labem-stará boleslav
11 dny
🏢 MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
📍 Masarykovo náměstí 1/6, Bra...
⌛ Plný úvazek
💰 25 280 – 37 170 Kč
It administrátor odboru informačních technologií měú brandýs nad labem-stará boleslav
11 dny
🏢 MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV
📍 Masarykovo náměstí 1/6, Bra...
⌛ Plný úvazek
💰 25 280 – 37 170 Kč
Upřesňující údaje:
Nástup dle dohody.
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování správy (administrace) systémů výpočetní techniky (správa serverů a síťového prostředí).
Kvalifikační předpoklady vzdělání pro výkon práce v 11. platové třídě: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Jiné požadavky pro vykonávanou práci: státní občanství České republiky, případě cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka, praxe v oboru vykonávané činnosti, znalost správy serverových operačních systémů na platformě MS-Windows (Linux) a poštovního serveru MS Exchange, obecná znalost síťové technologie na platformě Cisco, znalost virtualizace na platformě VMware a zálohování Veem výhodou, znalost databázového prostředí (Oracle, MS-SQL) výhodou, praxe v oblasti státní správy či samosprávy případně orientace v informačních technologiích a v oblasti e-Governmentu a znalost legislativních předpisů souvisejících s vykonávanou činností výhodou, analytické a koncepční schopnosti, dobré komunikační schopnosti, schopnost samostatného řešení problémů a samostatného rozhodování a ochota učit se novým věcem, sledování vývojových trendů v oboru, zodpovědnost, přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita, řidičské oprávnění skupiny B. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody:
stabilní zaměstnání se zaručeným termínem výplaty, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, osobní příplatek po zkušební době, příspěvek na stravování (stravenková karta Edenred Card), 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna v průběhu kalendářního roku (Sick day), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí a při odchodu do starobního důchodu, možnost umístění dětí zaměstnanců do mateřské školy, výborná dopravní dostupnost (pracoviště se nachází přímo v centru města), možnost úpravy pracovní doby u zaměstnanců s malými dětmi, firemní akce v podobě poznávacích výletů, práce vhodná pro absolventy, zaměstnanecké telefonní tarify.
Nástup dle dohody.
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování správy (administrace) systémů výpočetní techniky (správa serverů a síťového prostředí).
Kvalifikační předpoklady vzdělání pro výkon práce v 11. platové třídě: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Jiné požadavky pro vykonávanou práci: státní občanství České republiky, případě cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, znalost českého jazyka, praxe v oboru vykonávané činnosti, znalost správy serverových operačních systémů na platformě MS-Windows (Linux) a poštovního serveru MS Exchange, obecná znalost síťové technologie na platformě Cisco, znalost virtualizace na platformě VMware a zálohování Veem výhodou, znalost databázového prostředí (Oracle, MS-SQL) výhodou, praxe v oblasti státní správy či samosprávy případně orientace v informačních technologiích a v oblasti e-Governmentu a znalost legislativních předpisů souvisejících s vykonávanou činností výhodou, analytické a koncepční schopnosti, dobré komunikační schopnosti, schopnost samostatného řešení problémů a samostatného rozhodování a ochota učit se novým věcem, sledování vývojových trendů v oboru, zodpovědnost, přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita, řidičské oprávnění skupiny B. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody:
stabilní zaměstnání se zaručeným termínem výplaty, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, osobní příplatek po zkušební době, příspěvek na stravování (stravenková karta Edenred Card), 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna v průběhu kalendářního roku (Sick day), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí a při odchodu do starobního důchodu, možnost umístění dětí zaměstnanců do mateřské školy, výborná dopravní dostupnost (pracoviště se nachází přímo v centru města), možnost úpravy pracovní doby u zaměstnanců s malými dětmi, firemní akce v podobě poznávacích výletů, práce vhodná pro absolventy, zaměstnanecké telefonní tarify.
Kontakt
Telefon:
N
Administrátor/správce it
11 dny
🏢 Nemocnice Písek, a.s.
📍 Karla Čapka 589, Budějovick...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 40 000 Kč
Administrátor/správce it
11 dny
🏢 Nemocnice Písek, a.s.
📍 Karla Čapka 589, Budějovick...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 40 000 Kč
Náplň práce: - správa serverů, síťové infrastruktury, virtualizace, zálohování uživatelských periférií, správa a instalace aplikačních prostředí, podpora uživatelů
Požadujeme: - znalost desktopových a serverových operačních systémů Windows, znalost administrace uživatelů i jiných objektů v Active Directory (AD), samostatnost, spolehlivost, pečlivost a smysl pro zodpovědnost, praktické myšlení, anglický jazyk minimálně na úrovni porozumění odborných textů
Zaměstnanecké výhody: Dovolená 5 týdnů, zvýhodněné stravování ve vlastním stravovacím zařízení
První kontakt: Sekyrková Magdalena Bc. DiS., , e-mail: [email protected]
Požadujeme: - znalost desktopových a serverových operačních systémů Windows, znalost administrace uživatelů i jiných objektů v Active Directory (AD), samostatnost, spolehlivost, pečlivost a smysl pro zodpovědnost, praktické myšlení, anglický jazyk minimálně na úrovni porozumění odborných textů
Zaměstnanecké výhody: Dovolená 5 týdnů, zvýhodněné stravování ve vlastním stravovacím zařízení
První kontakt: Sekyrková Magdalena Bc. DiS., , e-mail: [email protected]
Benefity
zvýhodněné stravování ve vlastním stravovacím zařízení, Dovolená 5 týdnů,
S
Technici telematických aplikací - kolín
12 dny
🏢 SPEL, a.s.
📍 Třídvorská 1402, Kolín V, 2...
⌛ Plný úvazek
💰 20 000 – 35 000 Kč
Technici telematických aplikací - kolín
12 dny
🏢 SPEL, a.s.
📍 Třídvorská 1402, Kolín V, 2...
⌛ Plný úvazek
💰 20 000 – 35 000 Kč
První kontakt:
Krejčíková Dagmar, Pospíšilová Markéta, tel.: 321 579 051, Po - Pá 9 - 14 hod
osobně: Po - Pá 9 - 14 hod.
Možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Pracovní doba:
7.00 - 15:30 hod (po dohodě lze upravit).
Pracovní náplň:
Řešení technických problémů, spoluúčast při realizaci zakázek
Zpracování technických podkladů dle požadavků zákazníka
Tvorba schémat zapojení a administrace prvků
Spolupráce s ostatními odděleními společnosti.
Co od Vás očekáváme:
SŠ vzdělání technického zaměření, ideálně obor elektro
Praxi v technickém oboru výhodou, není podmínkou
Výhodou - orientace v oblasti elektro, znalost AJ/NJ, vyhl.č.50/1978 Sb.
Řidičský průkaz sk.B
Odpovědnost, samostatnost, schopnost týmové spolupráce, komunikativnost
Flexibilitu a ochotu cestovat.
Nabízíme:
Silné zázemí úspěšné a stabilní společnosti
Samostatnou pracovní pozici ve stále se rozrůstající společnosti
Práci na zajímavých technických projektech
Profesní růst a pravidelné vzdělávání, školení a kurzy
Moderní pracovní prostředí a stabilní pracovní kolektiv.
Krejčíková Dagmar, Pospíšilová Markéta, tel.: 321 579 051, Po - Pá 9 - 14 hod
osobně: Po - Pá 9 - 14 hod.
Možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Pracovní doba:
7.00 - 15:30 hod (po dohodě lze upravit).
Pracovní náplň:
Řešení technických problémů, spoluúčast při realizaci zakázek
Zpracování technických podkladů dle požadavků zákazníka
Tvorba schémat zapojení a administrace prvků
Spolupráce s ostatními odděleními společnosti.
Co od Vás očekáváme:
SŠ vzdělání technického zaměření, ideálně obor elektro
Praxi v technickém oboru výhodou, není podmínkou
Výhodou - orientace v oblasti elektro, znalost AJ/NJ, vyhl.č.50/1978 Sb.
Řidičský průkaz sk.B
Odpovědnost, samostatnost, schopnost týmové spolupráce, komunikativnost
Flexibilitu a ochotu cestovat.
Nabízíme:
Silné zázemí úspěšné a stabilní společnosti
Samostatnou pracovní pozici ve stále se rozrůstající společnosti
Práci na zajímavých technických projektech
Profesní růst a pravidelné vzdělávání, školení a kurzy
Moderní pracovní prostředí a stabilní pracovní kolektiv.
S
Vedoucí oddělení infrastruktury it zařazený/á v odboru informatiky
12 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 27 250 – 40 120 Kč
Vedoucí oddělení infrastruktury it zařazený/á v odboru informatiky
12 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 27 250 – 40 120 Kč
Výběrové řízení č. 2024/73
Druh práce: vedoucí oddělení infrastruktury IT zařazený/á v odboru informatiky
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou.
Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky, praxe ve vedení kolektivu lidí výhodou.
Jiné požadavky:
-Praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou):
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou,
-organizační, řídící a koncepční schopnosti,
-adaptabilita a analytické schopnosti,
-vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce,
-výborné komunikační schopnosti,
-jazykové znalosti - angličtina výhodou,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word),
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Lhůta pro podání přihlášky: 10. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Druh práce: vedoucí oddělení infrastruktury IT zařazený/á v odboru informatiky
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou.
Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky, praxe ve vedení kolektivu lidí výhodou.
Jiné požadavky:
-Praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou):
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou,
-organizační, řídící a koncepční schopnosti,
-adaptabilita a analytické schopnosti,
-vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce,
-výborné komunikační schopnosti,
-jazykové znalosti - angličtina výhodou,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word),
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Lhůta pro podání přihlášky: 10. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Benefity
5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost
Kontakt
S
Informatik/informatička do oddělení infrastruktury it
12 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 26 600 – 37 170 Kč
Informatik/informatička do oddělení infrastruktury it
12 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 26 600 – 37 170 Kč
Výběrové řízení č. 2024/75
Druh práce: zajišťování řešení projektů informačních a komunikačních systémů, programového vybavení, síťové a serverové infrastruktury, které je nezávislé na jiných informačních systémech veřejné správy; rozvoj provozu a údržby serverového a síťového vybavení včetně zpracovávání plánů, norem a postupů změn provozu a údržby včetně poskytování podpory uživatelům zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou),
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou),
-administrace SQL serveru a databází (výhodou),
-Správa a přidělování IP rozsahů,
-analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky a Smart City.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou.
Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky výhodou.
Jiné požadavky:
-velmi dobrá znalost práce na PC (OS MS Windows, MS Office),
-praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou):
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-schopnost samostatné práce,
-adaptabilita a flexibilita,
-analytické schopnosti,
-dobré komunikační schopnosti,
-flexibilita,
-schopnost komunikace v anglickém jazyce výhodou,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 5. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Druh práce: zajišťování řešení projektů informačních a komunikačních systémů, programového vybavení, síťové a serverové infrastruktury, které je nezávislé na jiných informačních systémech veřejné správy; rozvoj provozu a údržby serverového a síťového vybavení včetně zpracovávání plánů, norem a postupů změn provozu a údržby včetně poskytování podpory uživatelům zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou),
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou),
-administrace SQL serveru a databází (výhodou),
-Správa a přidělování IP rozsahů,
-analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky a Smart City.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou.
Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky výhodou.
Jiné požadavky:
-velmi dobrá znalost práce na PC (OS MS Windows, MS Office),
-praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou):
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-schopnost samostatné práce,
-adaptabilita a flexibilita,
-analytické schopnosti,
-dobré komunikační schopnosti,
-flexibilita,
-schopnost komunikace v anglickém jazyce výhodou,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 5. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Benefity
5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost
Kontakt
T
Grafik/dtp
13 dny
🏢 TIREX AUTOPLACHTY s.r.o.
📍 U Tirexu 4052, 69501 Hodonín
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 25 000 – 30 000 Kč
Grafik/dtp
13 dny
🏢 TIREX AUTOPLACHTY s.r.o.
📍 U Tirexu 4052, 69501 Hodonín
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 25 000 – 30 000 Kč
Tvorba grafiky, tisková příprava DTP. 25 dovolené, příspěvek na stravu, roční prémie, osobní ohodnocneí, Kontakt na mail.
Benefity
25 dní, příspěvek na stravu, roční prémie, osobní ohodnocení
E
Učitel/ka pro výuku odborných předmětů v oboru informační technologie se zaměřením na počítačovou grafiku a design
13 dny
🏢 EDUCA Pardubice - Střední o...
📍 Sokolovská 150, 53354 Rybitví
⌛ Plný úvazek
💰 32 800 Kč
Učitel/ka pro výuku odborných předmětů v oboru informační technologie se zaměřením na počítačovou grafiku a design
13 dny
🏢 EDUCA Pardubice - Střední o...
📍 Sokolovská 150, 53354 Rybitví
⌛ Plný úvazek
💰 32 800 Kč
Náplň práce:
Hledáme kvalifikovaného a motivovaného učitele/ku pro výuku v oboru Informační technologie se zaměřením na počítačovou grafiku a grafický design. Učitel/ka bude zodpovědný/á za přípravu a realizaci výukových plánů, vedení praktických cvičení a projektů, hodnocení studentů a jejich motivaci k dosažení výborných výsledků.
- Příprava a realizace teoretické a praktické výuky v oblasti počítačové grafiky a grafického designu.
- Hodnocení a poskytování zpětné vazby studentům.
- Spolupráce s ostatními členy pedagogického sboru na zlepšování studijních programů.
- Průběžné sledování novinek a trendů v oblasti IT a grafického designu.
Očekáváme
- Vzdělání v oboru informačních technologií, počítačové grafiky, grafického designu nebo v příbuzném oboru.
- Praxe v oboru počítačové grafiky a grafického designu, případně pedagogická praxe.
- Znalost grafických programů (např. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, CorelDRAW).
- Výborné komunikační a organizační schopnosti.
- Schopnost motivovat a inspirovat studenty.
- Kreativita a inovativní přístup k výuce.
Zaměstnanecké výhody: pracovní notebook, různorodou práci, možnost cestovat do zahraničí, práci v příjemném týmu a prostředí, prostor k seberealizaci a kreativitě
Vhodné pro absolventy a OZZ.
První kontakt e-mailem.
Hledáme kvalifikovaného a motivovaného učitele/ku pro výuku v oboru Informační technologie se zaměřením na počítačovou grafiku a grafický design. Učitel/ka bude zodpovědný/á za přípravu a realizaci výukových plánů, vedení praktických cvičení a projektů, hodnocení studentů a jejich motivaci k dosažení výborných výsledků.
- Příprava a realizace teoretické a praktické výuky v oblasti počítačové grafiky a grafického designu.
- Hodnocení a poskytování zpětné vazby studentům.
- Spolupráce s ostatními členy pedagogického sboru na zlepšování studijních programů.
- Průběžné sledování novinek a trendů v oblasti IT a grafického designu.
Očekáváme
- Vzdělání v oboru informačních technologií, počítačové grafiky, grafického designu nebo v příbuzném oboru.
- Praxe v oboru počítačové grafiky a grafického designu, případně pedagogická praxe.
- Znalost grafických programů (např. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, CorelDRAW).
- Výborné komunikační a organizační schopnosti.
- Schopnost motivovat a inspirovat studenty.
- Kreativita a inovativní přístup k výuce.
Zaměstnanecké výhody: pracovní notebook, různorodou práci, možnost cestovat do zahraničí, práci v příjemném týmu a prostředí, prostor k seberealizaci a kreativitě
Vhodné pro absolventy a OZZ.
První kontakt e-mailem.
S
Obchodní manažer / manažerka it (informační technologie)
16 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 25 000 – 40 000 Kč
Obchodní manažer / manažerka it (informační technologie)
16 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 25 000 – 40 000 Kč
1. kontakt e-mailem: [email protected]
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
- denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Prozákaznické cítění
- Chuť učit se novým věcem
- Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Komunikační dovednosti
- Pozitivní přístup
Co nabízíme:
- zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- práci na hlavní pracovní poměr
- flexibilní pracovní dobu
- pracovní dny pondělí až pátek
- volné víkendy a svátky
- po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- sick days
- po zapracování možnost Home Office
- firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon a notebook k osobnímu využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
- denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Prozákaznické cítění
- Chuť učit se novým věcem
- Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Komunikační dovednosti
- Pozitivní přístup
Co nabízíme:
- zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- práci na hlavní pracovní poměr
- flexibilní pracovní dobu
- pracovní dny pondělí až pátek
- volné víkendy a svátky
- po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- sick days
- po zapracování možnost Home Office
- firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon a notebook k osobnímu využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
sick days, telefon a notebook k osobnímu využití, aj.
S
Produktový manažer / manažerka v oblasti it (informační technologie)
16 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 20 000 – 40 000 Kč
Produktový manažer / manažerka v oblasti it (informační technologie)
16 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 20 000 – 40 000 Kč
1. kontakt e-mailem: [email protected]
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy, kteří budou mít na starost svou komoditu produktů či služeb. Dodávky produktů a služeb zajišťujeme výhradně pro komerční firmy, státní správu a samosprávu.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost:
- Sestavování cenových nabídek dle poptávek zákazníků
- Komunikce s dodavateli, distributory a výrobci IT.
- Zajišťování produktů a služeb do nabídek firemním zákazníkům či zákazníkům ve státní správě.
- Komunikace s obchodníky
- Produktová podpora obchodnímu týmu a zákazníkům v IT
- Hledání nových příležitostí v oblasti IT a sledování trendů
- Podpora obchodního oddělení přípravou podkladů pro marketingové materiály
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Záliba v IT
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Znalost anglického jazyka na úrovni čtení technických informací v IT
- Praxi na obdobné pozici (není to podmínkou)
- "Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví
Co nabízíme?: (úvazek 30-40 hodin)
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon, případně otebook k soukromému využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy, kteří budou mít na starost svou komoditu produktů či služeb. Dodávky produktů a služeb zajišťujeme výhradně pro komerční firmy, státní správu a samosprávu.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost:
- Sestavování cenových nabídek dle poptávek zákazníků
- Komunikce s dodavateli, distributory a výrobci IT.
- Zajišťování produktů a služeb do nabídek firemním zákazníkům či zákazníkům ve státní správě.
- Komunikace s obchodníky
- Produktová podpora obchodnímu týmu a zákazníkům v IT
- Hledání nových příležitostí v oblasti IT a sledování trendů
- Podpora obchodního oddělení přípravou podkladů pro marketingové materiály
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Záliba v IT
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Znalost anglického jazyka na úrovni čtení technických informací v IT
- Praxi na obdobné pozici (není to podmínkou)
- "Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví
Co nabízíme?: (úvazek 30-40 hodin)
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon, případně otebook k soukromému využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
sick days, telefon, případně notebook k soukromému využití, aj.
Dostávej informace o nových nabídkách práce