Najdi práci v IT

Pohodlně. Jednoduše.

211 nabídek práce.

👉 Sháníte zaměstnance v oblasti IT? Přidejte inzerát na platformě zaměřenou na oblast IT.
S

Senior it administrátor (m/ž)

5 dny
🏢 SINOP SMP s.r.o. 📍  K Hrušovu 1400/1, Hostivař,...
🏠 Homeoffice ⌛ Ostatní 💰 45 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠75 000 Kč
Do výrobní společnosti Sinop SMP hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Senior IT administrátor. Společnost Sinop SMP je předním českým výrobcem plechových produktů a dílů. Našimi zákazníky jsou mimo jiné střední i velké regionální i zahraniční firmy ze širokého spektra průmyslu. Firma má sídlo v Homolích u Českých Budějovic.
Naší vizí je dále zdokonalovat námi nabízené služby a poskytovat našim zákazníkům spolehlivý servis. Předpokladem pro to je inovativní a odvážné myšlení, kterým se firma vyznačuje. Nyní stojíme před mnoha důležitými úkoly souvisejícími s digitální transformací, a právě proto hledáme spolehlivou posilu do našeho IT týmu. Jste připraven/a přijmou novou výzvu?
Charakteristika práce:
- Hlavním úkolem pracovníka/ pracovnice na této pozici budou úkoly spojené s podporou při digitalizaci firmy, propojováním (administrací) našich systémů (ERP, MES, CRM, APS) a podporou pro technicko-obchodní oddělení
- Dalšími úkoly bude vybudování systému pro ochranu a bezpečnost dat a asistence vedení firmy při budování systému ukládání dat na serverech
- Vedlejšími úkoly bude správa a aktualizace firemního SW a HW, správa licencí, správa a rozvoj interních IS a komunikace s dodavateli technologií
- Plnění "emergency duties"
Požadavky:
- vzdělání zaměřené na IT nebo víceleté zkušenosti v oblasti IT
- inovativní myšlení a ochota učit se novým věcem
- nadstandardní organizační schopnosti
- zkušenost s MES a ERP systémy výhodou
- schopnost práce s databázemi SQL a mailovými aplikacemi
- schopnost správy Windows serverů
- znalost angličtiny na komunikativní úrovní (alespoň B1+)
- týmový hráč, zodpovědnost, samostatnost, kreativita
Co nabízíme:
- smluvní mzda se odvíjí od znalostí a zkušeností 45 000 - 75 000 Kč
- různorodou práci umožňující profesní rozvoj a kariérní růst
- stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
- možnost home office po zapracování na část pracovního týdne
- práce v mladém a dynamickém kolektivu
- osobní přístup, solidní jednání, čisté a moderní prostředí
- dovolená 5 týdnů
- možnost jazykových kurzů
- mimopracovní aktivity

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: SINOP SMP s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
S

Obchodní manažer / manažerka it (informační technologie)

15 dny
🏢 Scenario s.r.o. 📍  Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity 🏠 Homeoffice ⌛ Částečný úvazek 💰 25 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠40 000 Kč
1. kontakt e-mailem: [email protected]

Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.

Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.

Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
- denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.

Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Prozákaznické cítění
- Chuť učit se novým věcem
- Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Komunikační dovednosti
- Pozitivní přístup

Co nabízíme:
- zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- práci na hlavní pracovní poměr
- flexibilní pracovní dobu
- pracovní dny pondělí až pátek
- volné víkendy a svátky
- po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- sick days
- po zapracování možnost Home Office
- firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon a notebook k osobnímu využití

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.

Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Benefity

sick days, telefon a notebook k osobnímu využití, aj.
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Scenario s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
S

Produktový manažer / manažerka v oblasti it (informační technologie)

15 dny
🏢 Scenario s.r.o. 📍  Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity 🏠 Homeoffice ⌛ Částečný úvazek 💰 20 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠40 000 Kč
1. kontakt e-mailem: [email protected]

Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy, kteří budou mít na starost svou komoditu produktů či služeb. Dodávky produktů a služeb zajišťujeme výhradně pro komerční firmy, státní správu a samosprávu.

Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.

Co budete mít na starost:
- Sestavování cenových nabídek dle poptávek zákazníků
- Komunikce s dodavateli, distributory a výrobci IT.
- Zajišťování produktů a služeb do nabídek firemním zákazníkům či zákazníkům ve státní správě.
- Komunikace s obchodníky
- Produktová podpora obchodnímu týmu a zákazníkům v IT
- Hledání nových příležitostí v oblasti IT a sledování trendů
- Podpora obchodního oddělení přípravou podkladů pro marketingové materiály

Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Záliba v IT
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Znalost anglického jazyka na úrovni čtení technických informací v IT
- Praxi na obdobné pozici (není to podmínkou)
- "Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví

Co nabízíme?: (úvazek 30-40 hodin)
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon, případně otebook k soukromému využití

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.

Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Benefity

sick days, telefon, případně notebook k soukromému využití, aj.
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Scenario s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
S

Asistent / asistentka produktového manažera v oblasti it (informačních technologií) - ozp

15 dny
🏢 Scenario s.r.o. 📍  Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity 🏠 Homeoffice ⌛ Částečný úvazek 💰 15 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠35 000 Kč
1. kontakt e-mailem: [email protected]

Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy.

Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- vyhledávání IT produktů a služeb dle požadavků zákazníků (například notebooky, tiskárny, antiviry atd.)
- evidence v informačním systému
- komunikace s produktovými manažery a obchodníky.
- podpora produktového manažera při tvorbě nabídek.
- spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
- práce s PC, vyplňování záznam dat, vyplňování formulářů
- denní telefonická a emailová komunikace

Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Počítače a informační technologie jako koníček
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Praxi na obdobné pozici (NENÍ PODMÍNKOU)

Co nabízíme?
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.

Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Benefity

sick days, telefon, případně notebook k soukromému využití, aj.
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Scenario s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
J

Administrátor aplikačního software

26 dny
🏢 JHDATA s.r.o. 📍  Ruských legií 401, Jindřich...
🏠 Homeoffice ⌛ Ostatní 💰 35 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠50 000 Kč
Kontakt: e-mailem nebo telefonicky
Nabízíme: telefon, notebook, home office (částečný)

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: JHDATA s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
S

It junior

29 dny
🏢 SCH - EKONOM s.r.o. 📍  Obrněné brigády 553/31, 350...
❤️ Benefity 🏠 Homeoffice ⌛ Ostatní 💰 25 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠35 000 Kč
Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá (pružná pracovní doba dle dohody). Náplň práce: řešení problémů týkajících se softwaru a hardwaru, správa a konfigurace počítačů, poskytování rychlé a efektivní technické podpory našim zaměstnancům. Požadujeme: vzdělání v IT (střední vzdělání s maturitou), orientace v MS Office (MS Access), základní znalost serverových produktů MS Server (Active Directory), základní znalost práce se síťovou infrastrukturou (DNS, DHCP, VLAN), znalost VMware výhodou, praxe v oboru výhodou, spolehlivost, loajálnost, schopnost organizace práce, samostatnost. Nabízíme: příjemé prostředí v nově vybavených kancelářích, přátelský pracovní kolektiv, příležitostně home office, možnost vlastní organizace práce, dobrovolná výuka NJ se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby, možnost kariérního a mzdového růstu, stravenky, zdravotní volno /sick days 2 dny, osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti, káva a občerstvení na pracovišti, roční odměny podle výsledků společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Benefity

roční odměny podle výsledků společnosti

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: SCH - EKONOM s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
J

Programátoři počítačových aplikací

54 dny
🏢 JHDATA s.r.o. 📍  Ruských legií 401, Jindřich...
🏠 Homeoffice ⌛ Ostatní 💰 40 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠60 000 Kč
Možnost zkráceného úvazku
Nabízíme: telefon, notebook, home office

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: JHDATA s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
G

Php programátor

66 dny
🏢 Golemos s.r.o. 📍  Zátkovo nábř. 448/7, České...
❤️ Benefity 🏠 Homeoffice ⌛ Ostatní 💰 40 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠80 000 Kč

Benefity

Flexibilní prac.doba, Možnost home office, Bezplatné vzdělávání,Fitness zdarma
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Golemos s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
B

It technik

73 dny
🏢 BLUEPEOPLE s.r.o. 📍  Lipovská 438/13, Zličín, 15...
🏠 Homeoffice ⌛ Ostatní 💰 30 000 Kč
Pošlete životopis na [email protected] budeme se těšit na osobní setkání.
Jsme malá firma, která dělá velké věci a teď hledáme někoho, kdo se chce spolu s námi posouvat dopředu. Naše práce je velmi různorodá od jednoduchých servisních zásahů až po velké projekty. Nejsou Vám cizí slova jako je switch, firewall a server, tušíte, jak funguje ADčko, VLANy a přidání počítače do domény je rutina? Pokud pro Vás navíc šroubovák a vrtačka nejsou nepřáteli, budeme nadšení.

Bez čeho se na této pozici nemůžete obejít?
" Angličtina pro každodenní komunikaci
" Řidičský průkaz sk. B
" Elektrotechnické vzdělání výhodou

Zaměstnanecké výhody:
Služební automobil, notebook, telefon, po zapracování příspěvek na dovolenou, příspěvky
na kulturní a sportovní vyžití, možnost flexibilního rozložení pracovní doby, Home Office a další zaměstnanecké výhody.
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: BLUEPEOPLE s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
B

Specialista produktového marketingu / grafik

75 dny
🏢 B E K O Engineering, spol.... 📍  1. máje 871/13, Liberec III...
🏠 Homeoffice ⌛ Ostatní 💰 30 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠40 000 Kč
Prvotní informace:
e-mail: [email protected]

Upřesňujicí informace:
Co bude náplní tvé práce?
Návrh a tvorba multimediálního obsahu
Příprava dokumentace
Návrh a příprava kampaní
Natáčení videí
Tvorba grafických prvků
Práce s VR aplikací

Co bys měl umět?
Znalost Abobe Premiere Pro, Illustrator, Photoshop
- AJ/NJ na komunikativní úrovni
- Práce s MS Office
- Příjemné vystupování
- Vynikající komunikační dovednosti
Místo výkonu práce?
Mladá Boleslav / home office

Termín nástupu do práce?
Asap

Firemní benefity?
- možnost cestování do zahraničí
- sick days
- speciální kurzy a školení pro osobnostní i pracovní růst zaměstnance
- flexibilní pracovní doba
- stravenkový paušál
- flexipasy
- jazykové kurzy - Angličtina, Němčina
- teambuildingy
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: B E K O Engineering, spol. s r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
M

It specialista

82 dny
🏢 MĚSTO PRACHATICE 📍  Velké náměstí 3, Prachatice...
🏠 Homeoffice ⌛ Ostatní 💰 25 280 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 170 Kč
Pracovní náplň:
- komplexní správa počítačové sítě včetně technických a programových prostředků (HW, SW) v rámci městského úřadu a městské policie
- podpora uživatelů (metodická a odborná pomoc zaměstnancům úřadu) v prostředí M365, MS Windows a provozovaných softwarových aplikací
- rozvoj informačních systémů včetně tvorby a aktualizace související dokumentace, upravující provoz ICT úřadu

Požadavky:
- administrátorská znalost správy počítačové sítě
- administrátorská znalost operačních systémů MS Windows (znalost OS Linux výhodou)
- znalost správy DB serverů MSSQL, MySQL případně Firebird
- znalost správy aktivních síťových prvků (znalost správy firewallů výhodou)
- znalost virtualizace VMware nebo Hyper-V výhodou
- ochota dalšího vzdělávání v oboru ICT (semináře, školení)
- praxe ve veřejné správě v oblasti ICT výhodou
- znalost anglického jazyka (min. na úrovni čtení technické dokumentace) výhodou
- znalost GIS výhodou
- samostatnost, časová flexibilita, zodpovědnost
- schopnost vstřícného jednání s lidmi a komunikativnost
- bezúhonnost, věk min. 18 let
- řidičský průkaz sk. B

Vzdělání:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou, se zaměřením na IT (v případě středního vzdělání s maturitní zkouškou, umožní zaměstnavatel doplnit vyšší vzdělání a poskytne zaměstnanci podporu formou studijního volna apod.)
- pracovní pozice je vhodná pro absolventy středních a vyšších škol v rámci získání praxe a profesního rozvoje

Zaměstnavatel nabízí:
" stabilní zázemí a jistotu včetně pravidelného měsíčního příjmu
" dobré pracovní podmínky
" dovolenou v délce 25 dnů/200 hodin
" 4 dny indispozičního volna (sickday)
" 2 dny volna v rámci zajištění péče o děti do 10 let
" pružnou pracovní dobu
" možnost práce z domova (home office)
" studijní volno a další benefity v rámci sebevzdělávání a profesního
" rozvoje (pracovní pozice je vhodná pro absolventy středních a
" vyšších škol)
" příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
" příspěvek na penzijní připojištění
" příspěvek na individuální vzdělávání (jazykové či jiné kurzy)
" služební notebook a mobilní telefon
" bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení nebo rekonstrukci bytu

Přihlášku s požadovanými doklady doručí zájemce v listinné podobě osobně, popřípadě zašle na adresu: Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu MěÚ Prachatice byla doručena nejpozději 20.04.2024 do 12:00 hod. Obálku označte "NEOTEVÍRAT - Výběrové řízení - IT specialista".
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány.

Podrobnější informace podá:
Ing. Milan Batysta, vedoucí odboru kanceláře starosty
telefon: +420 388 607 511, e-mail: [email protected]
Marta Patrajová, personalistka
telefon: +420 388 607 520, e-mail: [email protected]

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
" jméno, příjmení, titul zájemce
" datum a místo narození zájemce
" státní příslušnost zájemce
" místo trvalého pobytu zájemce
" tel. kontakt
" e-mail (pokud existuje)
" datum a podpis
(viz zveřejněný vzor přihlášky na www.prachatice.eu)

Přílohy přihlášky jsou:
- profesní životopis, ve kterém zájemce uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a
o odborných znalostech a dovednostech se zaměřením na požadované předpoklady
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaných domovským státem; pokud takový doklad
domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Město Prachatice si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu a bez důvodů či nevybrat žádného uchazeče.

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: MĚSTO PRACHATICE
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
A

Grafik/čka s možností home office

82 dny
🏢 ALVARAK GROUP a.s. 📍  Kanadská 775, 39111 Planá n...
🏠 Homeoffice ⌛ Částečný úvazek 💰 30 500 Kč
Hledáme
Grafika/čku s možností Home office
Náplň práce
Tvorba designů produktů, firemních katalogů a akčních letáků
Nabízíme
Kreativní práci v mezinárodní firmě zabývající se papírenskými potřebami, dárkovinami a produkty na pečení, která své zboží expeduje po celém světě.
Práci na živnostenský list nebo HPP
Firemní notebook vybavený grafickými programy
Práci z pohodlí domova
Flexibilní pracovní dobu
Příjemný kolektiv
Požadujeme
Zkušenosti na obdobné pozici
Znalost práce na počítači (především grafických programů)
Příjemné a přátelské vystupování, spolehlivost, pečlivost
Estetické cítění
Cit pro design
Platové podmínky
Nástupní plat činí 30 500 Kč hrubého za měsíc. Po zapracování garantujeme zvýšení platu.
Kontakt
Simona Jedličková
e-mail: [email protected]
Telefon: 770 195 783

Kontakt:
Simona Jedličková
e-mail: [email protected]
Telefon: 770 195 783

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: ALVARAK GROUP a.s.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
4

Koordinátor / koordinátorka it podpory a vývoje softwarových řešení

88 dny
🏢 4home, a.s. 📍  Hvězdova 1073/33, Nusle, 14...
🏠 Homeoffice ⌛ Ostatní 💰 35 000 Kč
Náplň práce:
" Poskytování podpory a řešení problémů pro uživatele softwaru a hardwaru po telefonu, e-mailu a přes HelpDesk systém.
" Záznam, sledování a řešení požadavků interních zákazníků ve stanovených časových lhůtách.
" Velmi úzká spolupráce s interním IT týmem i týmy externích dodavatelů SW řešení pro naši firmu.
" Aktualizace databáze znalostí a dokumentace procesů.
" Průběžné vzdělávání se oblasti nových produktů.
" Nastavování systémů (ERP, WMS…)
" Vylepšování a zvyšování efektivity procesů HelpDesku.
" IT koordinace a podpora projektů.

Požadované dovednosti:
o Vynikající komunikační dovednosti a schopnost poskytovat profesionální zákaznický servis.
o Dobré analytické a řešitelské schopnosti, uvažování v souvislostech.
o Základní znalost práce s operačními systémy Windows/Mac/Linux.
o Schopnost práce v týmu i samostatně.
o Výbornou znalost českého a alespoň pasivní znalost anglického jazyka.
o Zodpovědný a aktivní přístup k práci.
o Zkušenosti s HelpDeskem nebo technickou podporou jsou výhodou, stejně jako v klíčových procesech e-commerce firmy.
Nabízíme: Podpora pro další profesní růst a rozvoj
" Přátelské pracovní prostředí
" Telefon, notebook
" 25 dní dovolené, sick days
" Příspěvek na stravování
" Pružná pracovní doba
" Možnost částečné práce z domu
" Zaměstnanecká sleva na zboží
" Bezplatné parkování u vchodu do firmy
" Zázemí stabilní české společnosti

Kontakt

× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: 4home, a.s.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
Dostávej informace o nových nabídkách práce
×
Vytváří Machy8 ×

Cookies & ochrana osobních údajů 🍪

Tato stránka používá soubory cookies k vylepšení funckionality, zobrazení např. map, sledování návštěvnosti a zobrazení reklam.