Najdi práci v IT

Pohodlně. Jednoduše.

211 nabídek práce.

👉 Sháníte zaměstnance v oblasti IT? Přidejte inzerát na platformě zaměřenou na oblast IT.
S

Senior it administrátor (m/ž)

5 dny
🏢 SINOP SMP s.r.o. 📍  K Hrušovu 1400/1, Hostivař,...
🏠 Homeoffice ⌛ Ostatní 💰 45 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠75 000 Kč
Do výrobní společnosti Sinop SMP hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Senior IT administrátor. Společnost Sinop SMP je předním českým výrobcem plechových produktů a dílů. Našimi zákazníky jsou mimo jiné střední i velké regionální i zahraniční firmy ze širokého spektra průmyslu. Firma má sídlo v Homolích u Českých Budějovic.
Naší vizí je dále zdokonalovat námi nabízené služby a poskytovat našim zákazníkům spolehlivý servis. Předpokladem pro to je inovativní a odvážné myšlení, kterým se firma vyznačuje. Nyní stojíme před mnoha důležitými úkoly souvisejícími s digitální transformací, a právě proto hledáme spolehlivou posilu do našeho IT týmu. Jste připraven/a přijmou novou výzvu?
Charakteristika práce:
- Hlavním úkolem pracovníka/ pracovnice na této pozici budou úkoly spojené s podporou při digitalizaci firmy, propojováním (administrací) našich systémů (ERP, MES, CRM, APS) a podporou pro technicko-obchodní oddělení
- Dalšími úkoly bude vybudování systému pro ochranu a bezpečnost dat a asistence vedení firmy při budování systému ukládání dat na serverech
- Vedlejšími úkoly bude správa a aktualizace firemního SW a HW, správa licencí, správa a rozvoj interních IS a komunikace s dodavateli technologií
- Plnění "emergency duties"
Požadavky:
- vzdělání zaměřené na IT nebo víceleté zkušenosti v oblasti IT
- inovativní myšlení a ochota učit se novým věcem
- nadstandardní organizační schopnosti
- zkušenost s MES a ERP systémy výhodou
- schopnost práce s databázemi SQL a mailovými aplikacemi
- schopnost správy Windows serverů
- znalost angličtiny na komunikativní úrovní (alespoň B1+)
- týmový hráč, zodpovědnost, samostatnost, kreativita
Co nabízíme:
- smluvní mzda se odvíjí od znalostí a zkušeností 45 000 - 75 000 Kč
- různorodou práci umožňující profesní rozvoj a kariérní růst
- stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
- možnost home office po zapracování na část pracovního týdne
- práce v mladém a dynamickém kolektivu
- osobní přístup, solidní jednání, čisté a moderní prostředí
- dovolená 5 týdnů
- možnost jazykových kurzů
- mimopracovní aktivity

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: SINOP SMP s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
T

Obsluha digitálních tiskových strojů

3 dny
🏢 Tiskárna AKORD Chomutov, s.... 📍  Na Příkopech 901/3, 43001 C...
⌛ Ostatní 💰 25 000 Kč
V případě zájmu nás kontaktujte emailem na: [email protected], zašlete strukturovaný životopis.

Upřesňující informace:
- znalost práce na PC,
- práce v malém kolektivu,
- je třeba zvládnout základní komunikaci se zákazníky,
- není potřeba praxe v oboru, pracovníka zaškolíme.

Kontakt

× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Tiskárna AKORD Chomutov, s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
S

Senior it administrátor (m/ž)

5 dny
🏢 SINOP SMP s.r.o. 📍  K Hrušovu 1400/1, Hostivař,...
⌛ Ostatní 💰 35 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠47 000 Kč
Do výrobní společnosti Sinop SMP hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici Junior IT administrátor. Společnost Sinop SMP je předním českým výrobcem plechových produktů a dílů. Našimi zákazníky jsou mimo jiné střední i velké regionální i zahraniční firmy ze širokého spektra průmyslu. Firma má sídlo v Homolích u Českých Budějovic.
Naší vizí je dále zdokonalovat námi nabízené služby a poskytovat našim zákazníkům spolehlivý servis. Předpokladem pro to je inovativní a odvážné myšlení, kterým se firma vyznačuje. Nyní stojíme před mnoha důležitými úkoly souvisejícími s digitální transformací, a právě proto hledáme spolehlivou posilu do našeho IT týmu. Jste připraven/a přijmou novou výzvu?
Charakteristika práce:
- instalace softwarových a hardwarových komponent
- příprava a vybavení pracovních míst IT technikou
- aktualizace licencí
- poskytování základního IT supportu
- spolupráce s ostatními odděleními při zavádění procesů a postupů
- spolupráce s ostatními odděleními při správě dat
Požadavky:
- vzdělání zaměřené na IT nebo zkušenosti v oblasti IT
- inovativní myšlení
- ochota učit se novým věcem
- organizační schopnosti
- znalost technologií a systémů společnosti Microsoft
- znalost angličtiny nebo němčiny na komunikativní úrovní výhodou
- týmový hráč, zodpovědnost, samostatnost, kreativita
Co nabízíme:
- smluvní mzda se odvíjí od znalostí a zkušeností v oboru 35 000 - 47 000 Kč
- různorodou práci umožňující profesní rozvoj a kariérní růst
- stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
- práce v mladém a dynamickém kolektivu
- osobní přístup, solidní jednání, čisté a moderní prostředí
- dovolená 5 týdnů
- možnost jazykových kurzů
- mimopracovní aktivity

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: SINOP SMP s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
T

Specialista it/is

19 dny
🏢 Technické pružiny SCHERDEL... 📍  Vysočany 54, 34802 Bor
❤️ Benefity ⌛ Částečný úvazek 💰 35 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠38 000 Kč
Smlouva na 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou
NÁPLŇ PRÁCE:
" Budete naším technickým kontaktem, poradcem pro IT aplikace a podporou při digitalizaci našich obchodních procesů
" Převezmete technickou podporu v oblasti ERP, CAQ a dalších obchodních aplikací
" Budete zodpovědný za správu uživatelů, konfiguraci workflow, parametrizaci a exporty dat
" Převezmete podporu a správu rozhraní do dalších systémů
" Ve spolupráci s našimi klíčovými uživateli budete zodpovídat za správu testů
" Budete kontaktní osobou pro externí poskytovatele v případě změn programů
" Budete samostatně školit naše uživatele
" Budete vytvářet IT dokumentaci a udržovat ji na aktuálním stavu
" Budete podporovat konzultanty při optimalizaci obchodních procesů a při přebírání projektových úkolů v rámci dalšího vývoje systémů

OD VÁS OČEKÁVÁME:
" Dokončené odborné vzdělání v oboru IT
" Komunikativní znalost německého, případně anglického jazyka
" Časovou flexibilitu, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost

Benefity

Příspěvek na doprav, Odborné vzdělávání, příspěvek na jazykový kurz
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Technické pružiny SCHERDEL s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
K

Vedoucí it

23 dny
🏢 KASPER KOVO s.r.o. 📍  Žitná 476, Poříčí, 54103 Tr...
🔥 Nástup možný ihned ❤️ Benefity ⌛ Ostatní 💰 55 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠60 000 Kč
Stručný popis pracovní pozice
• Řízení a rozvoj IT oddělení
• Řízení implementačních projektů aplikací do společnosti
• Zodpovědnost za ekonomiku provozu IT oddělení
• Podpora firemních procesů
• Rozvoj stávajících firemních systémů
Požadujeme:
• VŠ/SS vzdělání
• Minimálně 3 roky zkušeností s vedením IT oddělení ve výrobní firmě
• Silné komunikační a organizační schopnosti, schopnost vést tým,
strategické myšlení, projektové řízení a schopnost zvládat
více úkolů najednou
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
• Znalost IT infrastruktury výrobní společnosti, zkušenosti
s digitalizací a modernizací IT prostředí
• Schopnost řídit práci malého kolektivu 2 kolegů
• Organizační, analytické a komunikační schopnosti
• Znalosti IS K2 výhodou
• Schopnost učit se novým věcem, přinášet nové trendy,
být zodpovědný, důsledný, spolehlivý, mít aktivní přístup
k řízení IT, provádět přesnou práci
Nabízíme:
• Perspektivní zaměstnání ve strojírenské firmě
s exportním zaměřením
• Nadstandardní mzdu – s progresivní motivační složkou
(navyšování za roky práce pro firmu, za kvalifikace a další…)
• Příjemné pracovní prostředí
• Nástup možný ihned nebo dle dohody
Benefity:
• 6.000 Kč ročně do Cafeterie na kulturu, sport a volný čas
dle vlastního výběru + možnost další mimořádné úložky
• Vstupenky na různé sportovní a kulturní akce
sponzorované firmami KASPER
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Příspěvek na stravování zaměstnanců
– vlastní jídelna + možnost objednání zatavených obědů navíc
• Příspěvky na dětské letní tábory
• Odměny za nábory – doporučení nových zaměstnanců
a patronáty nad novými zaměstnanci
• Odměny při významných životních jubileích
• Odměny za trvalé zlepšování
• Odměna za 10 bezplatných odběrů krve
• Měsíčně stabilizační příspěvky, odměny za kvalifikace
a aktivně používaný cizí jazyk
• Dovolená nad rámec základní výměry
• Pracovní volno 1–2 dny s náhradou mzdy navíc
při mimořádných životních událostech
• Očkování proti chřipce na náklad zaměstnavatele
• Další benefity dle aktuální nabídky…
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis
na níže uvedenou adresu:
Mgr. Bc. Dagmar Papíková, personální manažer,
KASPER KOVO s. r. o., Žitná 476, 541 03 Trutnov
TEL.: +420 499 827 163
MOB.: +420 731 192 923
MAIL: [email protected]
WEB: www.kasperkovo.cz | kaspergroup.cz

Benefity

příspěvek na stravování - vlastní jídelna, dovolená nad rámec základní výměry, pracovní volno 1-2 dny s náhradou mzdy navíc, odměny za nábory, odměny při jubilejích, odměny za kvalifikace, Cafeterie
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: KASPER KOVO s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
A

Obsluha velkoplošných digitálních tiskáren

33 dny
🏢 ACE SPORT s.r.o. 📍  Sedláčkova 472/6, Budějovic...
🔥 Nástup možný ihned ⌛ Ostatní 💰 23 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠35 000 Kč
Obsluha velkoplošných digitálních tiskáren
Staň se součástí tvorby sportovního oblečení a přidej se k týmu, který již přes 25 let obléká špičkové sportovce po celém světě!
Náplň práce:
Příprava tiskových strojů a nastavení pro tisk
Monitorování tiskových procesů a zajištění kvality výstupu
Údržba a základní servis tiskáren
Spolupráce s týmem pro dosažení optimálních výsledků
Požadujeme:
Počítačovou gramotnost na uživatelské a vyšší úrovni a schopnost rychle se učit pracovat s novým softwarem a technickými zařízeními
Minimální vzdělání - nižší střední (výhodou je vzdělání odborného typu v oboru tiskařství, grafického designu nebo příbuzném oboru)
Ochota pracovat na dvě směny
Komunikativnost, schopnost se rozhodovat samostatně, ale také spolupráce v týmu
Dobrý zdravotní stav a dobrá fyzická kondice (práce s těžšími břemeny)
Nabízíme:
Platové rozpětí od 23 000 Kč do 35 000 Kč hrubého měsíčně (na základě zkušeností a dovedností s postupným nárůstem mzdy), zaměstnanecký poměr na plný úvazek
Roční prémie
Stravenkový paušál a zdravotní bonusy jako součást zaměstnaneckých benefitů
Příjemné a stabilní pracovní prostředí v menší firmě s přátelským týmem
Výhéody: příspěvek na stravování, prémie
Místo výkonu práce: ACE sport s.r.o., Sedláčkova 472/6, Písek 397 01
Nástup možný ihned.
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis na e-mail: [email protected],
pro případné dotazy jsme Vám k dispozici telefonicky na čísle 382 210 613. Kontaktní osoba je Jiří Blanický.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: ACE SPORT s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
S

Administrátor/administrátorka informačního systému digitalizace stavebního řízení a jednotného environmentálního stanoviska

44 dny
🏢 Statutární město Olomouc 📍  Horní náměstí 583, 77900 Ol...
⌛ Ostatní 💰 24 100 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠34 370 Kč
Výběrové řízení č. 2024/47
Druh práce: koordinační, metodické a jiné systémové práce na odboru životního prostředí Magistrátu města Olomouce.
Pracovní poměr: doba neurčitá
Co Vám můžeme nabídnout:
-pružnou pracovní dobu (v úterý a ve čtvrtek možnost odchodu z práce ve 14:00 hod. a v pátek ve 12:00 hod.),
-příspěvek na stravné,
-příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření,
-Flexi Passy,
-příspěvek na volnočasové pohybové aktivity,
-možnost jednorázové sociální výpomoci,
-bezúročné zápůjčky k překlenutí tíživé finanční situace,

Bližší specifikace pracovní činnosti:
-práce v prostředí digitalizovaného stavebního řízení a digitalizovaného Jednotného environmentálního stanoviska dle platné právní úpravy.

Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.

Jiné požadavky:
-znalost procesů spojených s vydáváním Jednotného environmentálního stanoviska a jeho zapojení do státní stavební správy ponechané na obcích, orientace v principech digitalizace státní správy
-základní znalost zákona č. 148/2023 Sb.
-znalost spisové služby, systému typu Agendio apod.
-adaptabilita a analytické schopnosti
-dobré komunikační schopnosti
-uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel),
-řidičský průkaz skupiny B,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
-zpracování návrhu struktury JES k 1.7.2024 dle aktuální náplně Odboru životního prostředí MMOL v rozsahu max. 3 strany formátu A4.
Lhůta pro podání přihlášky: 6. 5. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
F

Fpga programátoři

54 dny
🏢 Fpt Czech s.r.o. 📍  Na strži 2102/61a, Krč, 140...
⌛ Částečný úvazek 💰 110 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠130 000 Kč
Kontakt: Pirošková Šarlota, e-mail: [email protected]

CO TĚ ČEKÁ?
Navrhování a implementace digitálního hardwaru pro FPGA Xilinx ISE
Vyvíjení softwaru
Ladení funkčnosti a výkonu
MY OČEKÁVÁME, ŽE ...
Znáš a ovládáš jazyky VHDL, Lattice, Verilog
Máš zkušenosti s vývojem FPGA Xilinx ISE
Skušenost s Vivado, Chipscope, ILA
Domluvíš se anglicky alespoň na úrovni B2 a Telugu C2
VÝHODOU BUDE, POKUD:
Znáš nástroje Vivado a ModelSim
Rozumíš problematice ladění v hardware (Chipscope)

Zaměstnanecké výhody:
5 dní dovolené navíc
Velkorysý systém finančních výhod
Bonus za doporučení
Flexibilní pracovní doba
Multisport karta
Důvěrná psychologická podpora pro zaměstnance
Neomezený přístup ke všem e-learningovým školením Udemy for Business
Jazykové kurzy
Školení tvrdých a měkkých dovedností, konference
Teambuildingové a sportovní aktivity

Kontakt

× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Fpt Czech s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
V

Php programátoři

79 dny
🏢 Valuo Technologies s.r.o. 📍  třída T. G. Masaryka 1078,...
⌛ Ostatní 💰 30 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠35 000 Kč
Šitera Radek Ing., e-mail: [email protected]
Požadujeme následující znalosti na úrovni medior/senior:
- PHP 8+ (Laravel, Symfony, Nette, dibi, doctrine, eloquent, phpstan, phpcs)
- REST API, RPC-XML, Javascript (Vanilla, jQuery, AJAX, Vue2/3), CSS (sass, scss), SQL (postgres, mysql), Testovani (PHP unit, junit), Rabbit MQ Git Docker, Java, Java
- jazyky Čeština, Angličtina, Ruština (vše mluvená i psaná)

Kontakt

× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Valuo Technologies s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
A

Vývojáři softwaru

88 dny
🏢 Aevi CZ s.r.o. 📍  Laurinova 2800/4, Stodůlky,...
⌛ Ostatní 💰 45 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠65 000 Kč
What you will be doing: Operational Technical Support Engineer
o Developing understanding of troubleshooting and triaging of hybrid cloud (AWS) infrastructure
o Providing monitor and alert against critical service architecture
o Invoke the incident management process
o Develop understanding of the interdependencies of the platform
o Develop skills to drive incidents to mitigation
o Collaborate with key stakeholders to help facilitate productivity
o Contribute to documentation evolution
The successful Aevi'ator: Junior Operational Technical Support Engineer
o Foundational computer science knowledge
o Willingness to develop an understanding of customer centric decision making
o Awareness of the use case of tools such as GIT, Grafana, Bitbucket, WildFly, Java, Docker, Zabbix, & Newrelic
o Developing relevant practical programming skills (Python, Bash scripting etc)
o Strong communication (verbal and written) skills
o Ability to develop knowledge through workshops, SOPs and runbooks
o Collaborative team ethic, operating within a shift model
Zemkova Monika, e-mail: [email protected]

It bonus if you have:
o Payment industry experience, particularly in a client facing remit
o TCP/IP networking knowledge
o SQL / Aurora knowledge
o Android application knowledge
o Linux Administration skills
o English fluency is required, other languages are beneficial



You'll be joining a fun, ambitious team with a real focus on collaboration. We're flexible too, so you can work remotely or in our offices. Whatever's best for you.??

· Quick integration into a highly motivated, global team
· An open, flexible culture allowing you to work in the way that works for you
· Fun team and company-wide events
· Space, time and tools for self-development
· Career development guidance and opportunities

Kontakt

× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Aevi CZ s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
N

Obsluha velkoplošných digitálních tiskáren

89 dny
🏢 Nextcreative a.s. 📍  Zámecká 120, 66464 Dolní Ko...
⌛ Ostatní 💰 35 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠42 000 Kč
Nabízíme práci v rozvíjející se firmě s rodinnou atmosférou a kreativním pracovním přístupem. Výjimečné projekty na mezinárodní úrovni. Nejsme korporát. Věci tady netrvají nekonečně dlouho. Známe se a víme kdo co dělá. Kvalitní práci dokážeme dobře ohodnotit. Jsme komunikativní a jednáme na rovinu. Koho hledáme: Těší tě, když za sebou vidíš výsledek své dobře odvedené práce? Hledáš jistotu stabilní práce a dobrého finančního ohodnocení? Máš zkušenosti s polygrafií, orientaci v grafickém prostředí? Umíš si zorganizovat práci s určením priorit? Nevadí ti časová flexibilita?

POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání v technickém oboru, ideálně polygrafické, vhodné i pro absolventy, rekvalifikace v oblasti grafik nebo samouk grafických programů a programů pro úpravy fotek - prokazatelné zkušenosti, znalost práce na velkoplošných digitálních tiskárnách výhodou, znalost práce na PC, ochota se rozvíjet výukou grafických programů pro obsluhu strojů, prokazatelná znalost Adobe Illustrator a Photoshop, samostatnost, spolehlivost, flexibilita, odolnost proti stresu, schopnost učit se novým věcem, ŘP sk. B
POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou s možností prodloužení, tisk na velkoplošných digitálních strojích, údržba stroje, servis společně se servisním týmem, koordinace zakázek na pracovišti / schopnost přiřazení priorit dle času a náročnosti, základní příprava tiskových dat, kontrola a kompletace zakázek, konzultace zakázek s obchodním týmem
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: jistotu stabilního zaměstnání, možnost osobního a profesního růstu až na vedoucí pozice, rychlý růst platů v závislosti na osobním přístupu, zkušenostech a případě progrese na strojích, každoroční navýšení platu, roční bonus za dobře odvedenou práci, káva / nealko nápoje na pracovišti, vybavená kuchyňka a zajištění stravování
KONTAKT: p. Hanák, tel.: 774 680 026, volat mezi 8:00 - 16:00 hod, e-mail: [email protected], osobně pouze po předchozí domluvě
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Nextcreative a.s.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
Dostávej informace o nových nabídkách práce
×
Vytváří Machy8 ×

Cookies & ochrana osobních údajů 🍪

Tato stránka používá soubory cookies k vylepšení funckionality, zobrazení např. map, sledování návštěvnosti a zobrazení reklam.