Najdi práci v IT

Pohodlně. Jednoduše.

211 nabídek práce.

👉 Sháníte zaměstnance v oblasti IT? Přidejte inzerát na platformě zaměřenou na oblast IT.
S

Front - end vývojář/vývojářka do oddělení marketingu

5 dny
🏢 Statutární město Olomouc 📍  Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity ⌛ Plný úvazek 💰 27 250 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠40 120 Kč
Výběrové řízení č. 2024/78
Druh práce: vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a webové aplikace zařazený/á v odboru kancelář primátora Magistrátu města Olomouce
Co Vám můžeme nabídnout:
-možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek,
-pružnou pracovní dobu,
-zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců
-příjemné pracovní prostředí,
-přátelský kolektiv, další výhody
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a aplikace pomoci moderních technologií a nástrojů,
-spolupráce s back-end vývojáři na integraci API a vytváření dynamických webových stránek a aplikací,
-spolupráce s UI/UX designérem na implementaci jeho návrhů,
-spolupráce s webmasterem na návrzích a implementaci nových funkcí a vylepšení,
-testování a ladění kódu pro zajištění jeho funkčnosti a optimalizace.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském.
Obor: informatika a počítačové vědy výhodou, nebo humanitní a společenské vědy, přírodní vědy, ekonomie a management.
Praxe: praxe v oboru doložitelná referencemi a prezentovatelnými hotovými projekty z nedávné doby velkou výhodou.
Jiné požadavky:
-zkušenosti s HTML, CSS a TypeScriptem (JavaScriptem),
-důkladná znalost některého z moderních JavaScriptových frameworků, jako je Angular, React nebo Vue,
-znalost REST API, GraphQL,
-zkušenosti s verzovacími systémy, jako je GIT,
-zkušenosti s responzivním a mobilním designem,
-zkušenosti s vývojem PWA výhodou,
-dodržování nejlepších postupů a standardů pro vývoj front-endu,
-analytické myšlení,
-schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu,
-schopnost pracovat na více projektech současně a dodržovat termíny,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, sledovat nejnovější trendy a technologie ve front-end vývoji,
-flexibilita,
-schopnost jednat s lidmi.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 17. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Benefity

5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost
N

Administrátor/správce it

11 dny
🏢 Nemocnice Písek, a.s. 📍  Karla Čapka 589, Budějovick...
❤️ Benefity ⌛ Plný úvazek 💰 40 000 Kč
Náplň práce: - správa serverů, síťové infrastruktury, virtualizace, zálohování uživatelských periférií, správa a instalace aplikačních prostředí, podpora uživatelů
Požadujeme: - znalost desktopových a serverových operačních systémů Windows, znalost administrace uživatelů i jiných objektů v Active Directory (AD), samostatnost, spolehlivost, pečlivost a smysl pro zodpovědnost, praktické myšlení, anglický jazyk minimálně na úrovni porozumění odborných textů
Zaměstnanecké výhody: Dovolená 5 týdnů, zvýhodněné stravování ve vlastním stravovacím zařízení
První kontakt: Sekyrková Magdalena Bc. DiS., , e-mail: [email protected]

Benefity

zvýhodněné stravování ve vlastním stravovacím zařízení, Dovolená 5 týdnů,

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Nemocnice Písek, a.s.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
S

Vedoucí oddělení infrastruktury it zařazený/á v odboru informatiky

12 dny
🏢 Statutární město Olomouc 📍  Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity ⌛ Plný úvazek 💰 27 250 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠40 120 Kč
Výběrové řízení č. 2024/73
Druh práce: vedoucí oddělení infrastruktury IT zařazený/á v odboru informatiky
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon), předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou.
Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky, praxe ve vedení kolektivu lidí výhodou.
Jiné požadavky:
-Praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou):
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-znalost problematiky ICT v oblasti výkonu státní správy a samosprávy výhodou,
-organizační, řídící a koncepční schopnosti,
-adaptabilita a analytické schopnosti,
-vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce,
-výborné komunikační schopnosti,
-jazykové znalosti - angličtina výhodou,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-znalost práce na PC s programem Microsoft Office (Excel, Word),
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971.
Lhůta pro podání přihlášky: 10. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Benefity

5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost
S

Informatik/informatička do oddělení infrastruktury it

12 dny
🏢 Statutární město Olomouc 📍  Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity ⌛ Plný úvazek 💰 26 600 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 170 Kč
Výběrové řízení č. 2024/75
Druh práce: zajišťování řešení projektů informačních a komunikačních systémů, programového vybavení, síťové a serverové infrastruktury, které je nezávislé na jiných informačních systémech veřejné správy; rozvoj provozu a údržby serverového a síťového vybavení včetně zpracovávání plánů, norem a postupů změn provozu a údržby včetně poskytování podpory uživatelům zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou),
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou),
-administrace SQL serveru a databází (výhodou),
-Správa a přidělování IP rozsahů,
-analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky a Smart City.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Obor: vzdělání v oboru IT, zaměřený na výpočetní techniku, technické zaměření apod. výhodou.
Praxe: praxe v oboru minimálně 3 roky výhodou.
Jiné požadavky:
-velmi dobrá znalost práce na PC (OS MS Windows, MS Office),
-praktická znalost a praxe min 3 roky (výhodou):
-správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.),
-správa systémových aplikací (MS Exchange, WSUS, AD),
-sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami,
-schopnost samostatné práce,
-adaptabilita a flexibilita,
-analytické schopnosti,
-dobré komunikační schopnosti,
-flexibilita,
-schopnost komunikace v anglickém jazyce výhodou,
-řidičský průkaz skupiny B výhodou,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 5. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Benefity

5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost
T

Grafik/dtp

13 dny
🏢 TIREX AUTOPLACHTY s.r.o. 📍  U Tirexu 4052, 69501 Hodonín
❤️ Benefity ⌛ Plný úvazek 💰 25 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠30 000 Kč
Tvorba grafiky, tisková příprava DTP. 25 dovolené, příspěvek na stravu, roční prémie, osobní ohodnocneí, Kontakt na mail.

Benefity

25 dní, příspěvek na stravu, roční prémie, osobní ohodnocení

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: TIREX AUTOPLACHTY s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
V

Zaměstnanci it - správa hardware

37 dny
🏢 Vsetínská nemocnice a.s. 📍  Nemocniční 955, 75501 Vsetín
❤️ Benefity ⌛ Plný úvazek 💰 30 000 Kč
POŽADUJEME: min. středoškolské vzdělání technického zaměření; všeobecný přehled v oblasti informačních technologií; orientaci v HW; zodpovědný přístup, pečlivost, důslednost
NÁPLŇ PRÁCE: instalace a základní konfigurace PC; instalace a konfigurace tiskáren, skenerů a dalších periferií; drobné opravy HW; poskytování podpory uživatelům
NABÍZÍME: systém cafeterie, 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, zvýhodněné mobilní tarify, další benefity na www.nemocnice-vs.cz

PRVNÍ KONTAKT: osobně na pracovišti 8:00 - 15:00, telefonicky paní Mgr. Pavla Psotová - personalistka, tel. 571 818 445, popř. emailem: [email protected]

Benefity

systém cafeterie, stravenkový paušál
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Vsetínská nemocnice a.s.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
E

Správce webu - it analytik / správkyně webu - it analytička

44 dny
🏢 EURONA s.r.o. 📍  Lhota za Červeným Kostelcem...
🔥 Nástup možný ihned ❤️ Benefity ⌛ Plný úvazek 💰 20 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠30 000 Kč
Společnost EURONA s.r.o., český výrobce tělové a bytové kosmetiky, hledá do svého týmu nového kolegu na pozici: správce/správkyně webu - IT analytik/analytička.

Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, pružná pracovní doba. Nástup možný ihned.
Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.

Náplň práce: administrace webu, nahrávání produktů, textů atd.; tvorba directmailů a ostatních notifikačních upozornění; správa sociálních médií, vyhodnocování kampaní / příspěvků; podíl na tvorbě akcí, textů, korektur a zadání pro grafiky; podíl pro IT v rámci interní technické podpory.

Požadavky: výborná znalost českého jazyka, výborná znalost práce na PC, tah na branku, odpovědnost, zkušenosti v oblasti správy soc. sítí, webových stránek atd.

Zaměstnavatel nabízí: možnost finančního růstu, stravenky 100 Kč/den po zkušební době, příspěvek na penzijní / životní pojištění.

Kontakt zasláním životopisu na e-mail: [email protected]

Benefity

stravenky 100 Kč/den, příspěvek na penzijní / životní pojištění atd.

Kontakt

× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: EURONA s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
O

Správce počítačové sítě - informatik

68 dny
🏢 Okresní soud v Trutnově 📍  Nádražní 106, Střední Předm...
❤️ Benefity ⌛ Plný úvazek 💰 25 280 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠37 170 Kč
PP na dobu určitou s možností prodloužení
11. platová třída
Požadujeme:
- znalost:operačního systému MS Windows 10 professional pro osobní počítače, MS Windows server 2008 R2,2016, prostředí MS Active Directory-verze 2016 a vyšší, aplikace MS Office 2010,2016
- vysokoškolské vzdělání technického směru výhodou
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- na penzijní připojištění
- 5 dnů indispozičního volna
Termín pro podání přihlášky je stanoven do 30. dubna 2024 do 12,00 hod.
Bližší informace k výběrovému řízení vč. postupu při podání přihlášky na https://www.justice.cz/web/okresni-soud-v-trutnove/volna-mista

Benefity

příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené + 5 dnů indispozičního volna
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Okresní soud v Trutnově
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
W

*analytik/čka - konzultant/ka ekonomického software winfas - žďár nad sázavou

81 dny
🏢 WinFAS software s.r.o. 📍  Okružní 2552/83, Žďár nad S...
❤️ Benefity ⌛ Plný úvazek 💰 30 000 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠50 000 Kč
Náplň práce:
- konzultace účetní problematiky s uživateli ekonomického systému WinFAS
- průběžná školení uživatelů
- zavádění systému u nových klientů
- spolupráce na vývoji
Požadavky:
- VŠ vzdělání v ekonomickém oboru
- praxe v oboru - 3 roky
- zkušenost se sestavováním výkazů, ekonomických plánů a reportů
- organizační a analytické schopnosti
- znalost MS office
- schopnost týmové práce
- schopnost určovat priority
- smysl pro detail
- řidičský průkaz B výhodou
široké spektrum peněžních i nepeněžních benefitů, více na https://www.winfas.cz/kariera
První kontakt e-mailem;

Benefity

široké spektrum peněžních i nepeněžních benefitů

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: WinFAS software s.r.o.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
S

Zástupce ředitelky školy pro digitalizaci (m/ž)

88 dny
🏢 Střední škola řemesel, Šumperk 📍  Gen. Krátkého 1799/30, 7870...
❤️ Benefity ⌛ Plný úvazek 💰 32 820 – ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠42 780 Kč
Digitalizace oborů vzdělání, digitalizace procesů řízení ve SŠ apod. Předpoklady pro výkon činnosti pedagogického pracovníka dle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících. Nabízíme moderní pracovní zázemí, nadstandardní ohonocení, prátelský a vstřícný koektiv, možnost dalšího vzdělávání, seberealizace, profesního růstu, podporu začínajících zaměstnanců školy.
Kontakt: e-mailem

Benefity

příspěvek na stravování, FKSP

Kontakt

Telefon:
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: Střední škola řemesel, Šumperk
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
M

Pracovník/ce it oddělení

90 dny
🏢 MAGNETON a.s. 📍  Hulínská 1799/1, 76701 Krom...
❤️ Benefity ⌛ Plný úvazek 💰 25 000 Kč
PRACOVIŠTĚ Kroměříž
- Náplň práce: Instalace a nastavování SW, Instalace a reinstalace PC, Správa a údržba firemního HW (malé sítě a pracovní stanice) a SW (C#, PHP, JavaScript, SQL), Správa mobilních zařízení, Podpora a školení zaměstnanců v oblasti IT
- Požadavky: SŠ nebo VŠ vzdělání (obor IT výhodou), Praxe na obdobné pozici příp. zkušenosti s IT, Znalost IS QI výhodou, Základní znalost AJ, Schopnost analytického myšlení a analýza uživatelských požadavků, Dobré komunikační schopnosti, Flexibilita, Schopnost učit se novým věcem
- Společnost nabízí: nástupní mzda dle znalostí, zkušeností od 25 000 Kč + variabilní složka mzdy do výše 20% HM, 5 týdnů dovolené, služební telefon / notebook, stravování v areálu společnosti (příspěvek zaměstnavatele na stravu), možnost bezplatného využití rekreačního areálu Haná, příspěvek na penzijní připojištění, 13. plat dle hospodářského výsledku firmy, zázemí stabilní společnosti, prostor pro vlastní inovaci a nápady
- Kontakt osobně na pracovišti (profesní životopis s sebou) nebo telefonicky v době Po-Pá 8:00-14:00 hod. (paní Pištělková, tel.: 777 739 512), příp. své písemné nabídky s profesním životopisem posílejte na e-mail: [email protected].

Benefity

5 týdnů , HM + variabilní složka mzdy do výše 20% HM, 13. plat dle hospodářského výsledk, služební  telefon / notebook, příspěvek na penzijní připojištění
× Odpovědět na inzerát
Odpovídáte firmě: MAGNETON a.s.
Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů
Dostávej informace o nových nabídkách práce
×
Vytváří Machy8 ×

Cookies & ochrana osobních údajů 🍪

Tato stránka používá soubory cookies k vylepšení funckionality, zobrazení např. map, sledování návštěvnosti a zobrazení reklam.