👉 Sháníte zaměstnance v oblasti IT?
na platformě zaměřenou na oblast IT.
Seřadit: Datum přidání
S
Obchodní manažer / manažerka it (informační technologie)
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 25 000 – 40 000 Kč
Obchodní manažer / manažerka it (informační technologie)
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 25 000 – 40 000 Kč
1. kontakt e-mailem: [email protected]
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
- denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Prozákaznické cítění
- Chuť učit se novým věcem
- Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Komunikační dovednosti
- Pozitivní přístup
Co nabízíme:
- zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- práci na hlavní pracovní poměr
- flexibilní pracovní dobu
- pracovní dny pondělí až pátek
- volné víkendy a svátky
- po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- sick days
- po zapracování možnost Home Office
- firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon a notebook k osobnímu využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
- denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Prozákaznické cítění
- Chuť učit se novým věcem
- Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Komunikační dovednosti
- Pozitivní přístup
Co nabízíme:
- zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- práci na hlavní pracovní poměr
- flexibilní pracovní dobu
- pracovní dny pondělí až pátek
- volné víkendy a svátky
- po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- sick days
- po zapracování možnost Home Office
- firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon a notebook k osobnímu využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
sick days, telefon a notebook k osobnímu využití, aj.
S
Produktový manažer / manažerka v oblasti it (informační technologie)
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 20 000 – 40 000 Kč
Produktový manažer / manažerka v oblasti it (informační technologie)
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 20 000 – 40 000 Kč
1. kontakt e-mailem: [email protected]
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy, kteří budou mít na starost svou komoditu produktů či služeb. Dodávky produktů a služeb zajišťujeme výhradně pro komerční firmy, státní správu a samosprávu.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost:
- Sestavování cenových nabídek dle poptávek zákazníků
- Komunikce s dodavateli, distributory a výrobci IT.
- Zajišťování produktů a služeb do nabídek firemním zákazníkům či zákazníkům ve státní správě.
- Komunikace s obchodníky
- Produktová podpora obchodnímu týmu a zákazníkům v IT
- Hledání nových příležitostí v oblasti IT a sledování trendů
- Podpora obchodního oddělení přípravou podkladů pro marketingové materiály
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Záliba v IT
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Znalost anglického jazyka na úrovni čtení technických informací v IT
- Praxi na obdobné pozici (není to podmínkou)
- "Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví
Co nabízíme?: (úvazek 30-40 hodin)
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon, případně otebook k soukromému využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy, kteří budou mít na starost svou komoditu produktů či služeb. Dodávky produktů a služeb zajišťujeme výhradně pro komerční firmy, státní správu a samosprávu.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost:
- Sestavování cenových nabídek dle poptávek zákazníků
- Komunikce s dodavateli, distributory a výrobci IT.
- Zajišťování produktů a služeb do nabídek firemním zákazníkům či zákazníkům ve státní správě.
- Komunikace s obchodníky
- Produktová podpora obchodnímu týmu a zákazníkům v IT
- Hledání nových příležitostí v oblasti IT a sledování trendů
- Podpora obchodního oddělení přípravou podkladů pro marketingové materiály
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Záliba v IT
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Znalost anglického jazyka na úrovni čtení technických informací v IT
- Praxi na obdobné pozici (není to podmínkou)
- "Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví
Co nabízíme?: (úvazek 30-40 hodin)
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon, případně otebook k soukromému využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
sick days, telefon, případně notebook k soukromému využití, aj.
S
Asistent / asistentka produktového manažera v oblasti it (informačních technologií) - ozp
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 15 000 – 35 000 Kč
Asistent / asistentka produktového manažera v oblasti it (informačních technologií) - ozp
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 15 000 – 35 000 Kč
1. kontakt e-mailem: [email protected]
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- vyhledávání IT produktů a služeb dle požadavků zákazníků (například notebooky, tiskárny, antiviry atd.)
- evidence v informačním systému
- komunikace s produktovými manažery a obchodníky.
- podpora produktového manažera při tvorbě nabídek.
- spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
- práce s PC, vyplňování záznam dat, vyplňování formulářů
- denní telefonická a emailová komunikace
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Počítače a informační technologie jako koníček
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Praxi na obdobné pozici (NENÍ PODMÍNKOU)
Co nabízíme?
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- vyhledávání IT produktů a služeb dle požadavků zákazníků (například notebooky, tiskárny, antiviry atd.)
- evidence v informačním systému
- komunikace s produktovými manažery a obchodníky.
- podpora produktového manažera při tvorbě nabídek.
- spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
- práce s PC, vyplňování záznam dat, vyplňování formulářů
- denní telefonická a emailová komunikace
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Počítače a informační technologie jako koníček
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Praxi na obdobné pozici (NENÍ PODMÍNKOU)
Co nabízíme?
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
sick days, telefon, případně notebook k soukromému využití, aj.
T
Specialista it/is
19 dny
🏢 Technické pružiny SCHERDEL...
📍 Vysočany 54, 34802 Bor
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 35 000 – 38 000 Kč
Specialista it/is
19 dny
🏢 Technické pružiny SCHERDEL...
📍 Vysočany 54, 34802 Bor
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 35 000 – 38 000 Kč
Smlouva na 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou
NÁPLŇ PRÁCE:
" Budete naším technickým kontaktem, poradcem pro IT aplikace a podporou při digitalizaci našich obchodních procesů
" Převezmete technickou podporu v oblasti ERP, CAQ a dalších obchodních aplikací
" Budete zodpovědný za správu uživatelů, konfiguraci workflow, parametrizaci a exporty dat
" Převezmete podporu a správu rozhraní do dalších systémů
" Ve spolupráci s našimi klíčovými uživateli budete zodpovídat za správu testů
" Budete kontaktní osobou pro externí poskytovatele v případě změn programů
" Budete samostatně školit naše uživatele
" Budete vytvářet IT dokumentaci a udržovat ji na aktuálním stavu
" Budete podporovat konzultanty při optimalizaci obchodních procesů a při přebírání projektových úkolů v rámci dalšího vývoje systémů
OD VÁS OČEKÁVÁME:
" Dokončené odborné vzdělání v oboru IT
" Komunikativní znalost německého, případně anglického jazyka
" Časovou flexibilitu, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost
NÁPLŇ PRÁCE:
" Budete naším technickým kontaktem, poradcem pro IT aplikace a podporou při digitalizaci našich obchodních procesů
" Převezmete technickou podporu v oblasti ERP, CAQ a dalších obchodních aplikací
" Budete zodpovědný za správu uživatelů, konfiguraci workflow, parametrizaci a exporty dat
" Převezmete podporu a správu rozhraní do dalších systémů
" Ve spolupráci s našimi klíčovými uživateli budete zodpovídat za správu testů
" Budete kontaktní osobou pro externí poskytovatele v případě změn programů
" Budete samostatně školit naše uživatele
" Budete vytvářet IT dokumentaci a udržovat ji na aktuálním stavu
" Budete podporovat konzultanty při optimalizaci obchodních procesů a při přebírání projektových úkolů v rámci dalšího vývoje systémů
OD VÁS OČEKÁVÁME:
" Dokončené odborné vzdělání v oboru IT
" Komunikativní znalost německého, případně anglického jazyka
" Časovou flexibilitu, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost
Benefity
Příspěvek na doprav, Odborné vzdělávání, příspěvek na jazykový kurz
N
Elektromechanici elektrických zařízení, programátor plc
23 dny
🏢 NST HK, s.r.o.
📍 Koutníkova 171/2, Plotiště...
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 30 000 Kč
Elektromechanici elektrických zařízení, programátor plc
23 dny
🏢 NST HK, s.r.o.
📍 Koutníkova 171/2, Plotiště...
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 30 000 Kč
Benefity
stravenkový paušál, příspěvek na penzijní poj., 20 dnů dovolené, 3 sick days
B
It pracovník, pracovnice
32 dny
🏢 Best Account s.r.o.
📍 Komenského 152, 74901 Vítkov
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 130 Kč
It pracovník, pracovnice
32 dny
🏢 Best Account s.r.o.
📍 Komenského 152, 74901 Vítkov
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 130 Kč
*KO: Barbora Nekorancová. Životopis zašlete na e-mail: [email protected]
Hledáme zaměstnance na DPP, DPČ či HPP na pozici IT pracovník pro naše pobočky.
Požadujeme:
- Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
- Požaduje znalost MS Windows, MS Office
- Znalost PC sítí
Náplní práce bude:
- Nastavování tiskáren
- Dokumentace sítí a nastavení IT prostředí
- IT Podpora a pomoc při řešení problémů s uživateli
Úvazek maximálně 20 hod. / týden.
Nástup možný IHNED.
V případě HPP – doba určitá na 1 rok. Po roce možné prodloužení.
Hledáme zaměstnance na DPP, DPČ či HPP na pozici IT pracovník pro naše pobočky.
Požadujeme:
- Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
- Požaduje znalost MS Windows, MS Office
- Znalost PC sítí
Náplní práce bude:
- Nastavování tiskáren
- Dokumentace sítí a nastavení IT prostředí
- IT Podpora a pomoc při řešení problémů s uživateli
Úvazek maximálně 20 hod. / týden.
Nástup možný IHNED.
V případě HPP – doba určitá na 1 rok. Po roce možné prodloužení.
Benefity
Stravenkový paušál
B
Vedoucí it
72 dny
🏢 Balsac papermill s.r.o.
📍 č.p. 21, 78901 Lukavice
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 45 000 – 60 000 Kč
Vedoucí it
72 dny
🏢 Balsac papermill s.r.o.
📍 č.p. 21, 78901 Lukavice
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 45 000 – 60 000 Kč
Kontakt:osobně po předchozí telefonické domluvě 583030240, telefonicky v době od 8-14 hodin, emailem.
Pracovní doba: Pružná pracovní doba s pevnou částí 08:00 - 13:00.
Požadavky:
SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru informačních technologií + 5 let praxe v oboru
Znalost OS Windows, Microsoft Office
Znalost IS ESO9 velkou výhodou
Komunikativnost, spolehlivost, odpovědnost
Náplň práce:
- Správa HW - PC, tiskárny, servery a infrastruktura (nákup, údržba)
- Správa SW - IS ESO 9, docházkový systém ANeT, kamerový a přístupový systém, správa mobilních telefonů a telefonní ústředny
- Administrativní činnost spojená se zadanými úkoly
- Podpora a školení uživatelů v rámci firmy
Pracovní doba: Pružná pracovní doba s pevnou částí 08:00 - 13:00.
Požadavky:
SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru informačních technologií + 5 let praxe v oboru
Znalost OS Windows, Microsoft Office
Znalost IS ESO9 velkou výhodou
Komunikativnost, spolehlivost, odpovědnost
Náplň práce:
- Správa HW - PC, tiskárny, servery a infrastruktura (nákup, údržba)
- Správa SW - IS ESO 9, docházkový systém ANeT, kamerový a přístupový systém, správa mobilních telefonů a telefonní ústředny
- Administrativní činnost spojená se zadanými úkoly
- Podpora a školení uživatelů v rámci firmy
Benefity
služ.notebook, telefon, eStravenka, dodat. volno, prémie, os. ohodnocení
M
Seřizovač/ka - programátor
80 dny
🏢 Meopta - optika, s.r.o.
📍 Kabelíkova 2682/1, Přerov I...
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 27 550 – 37 660 Kč
Seřizovač/ka - programátor
80 dny
🏢 Meopta - optika, s.r.o.
📍 Kabelíkova 2682/1, Přerov I...
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 27 550 – 37 660 Kč
Náplň práce:
seřizování a programování NC a CNC strojů a vykonávání všech činností s tím souvisejících; Zajišťování činnosti obsluhy a to zejména u kusové a velmi přesné výroby.
Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - pana Radka Teichmanna:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: [email protected];
- telefonicky na čísle 705 696 888;
- osobně pouze po předchozím e-mail potvrzením termínu schůzky
seřizování a programování NC a CNC strojů a vykonávání všech činností s tím souvisejících; Zajišťování činnosti obsluhy a to zejména u kusové a velmi přesné výroby.
Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - pana Radka Teichmanna:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: [email protected];
- telefonicky na čísle 705 696 888;
- osobně pouze po předchozím e-mail potvrzením termínu schůzky
Benefity
příspěvek + příspěvek do kafeterie, čtvrtlrtní a roční bonusy, příspěvek na penzijní připojištění
Dostávej informace o nových nabídkách práce