👉 Sháníte zaměstnance v oblasti IT?
na platformě zaměřenou na oblast IT.
Seřadit: Datum přidání
A
It - specialista / it - specialistka
11 dny
🏢 ATAS elektromotory Náchod a.s.
📍 Bratří Čapků 722, 54701 Náchod
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 36 000 Kč
It - specialista / it - specialistka
11 dny
🏢 ATAS elektromotory Náchod a.s.
📍 Bratří Čapků 722, 54701 Náchod
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 36 000 Kč
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned.
Náplň práce: správa, údržba a rozvoj počítačové sítě a serverů, monitorování stavu síťové infrastruktury a bezpečnostních incidentů a jejich vyhodnocování, vylepšování síťové infrastruktury a jejího zabezpečení v závislosti na aktuálních trendech, instalování systémového a programového vybavení, správa a rozvoj vnitropodnikových informačních systémů.
Požadavky: VŠ vzdělání v oboru IT, praxe v oblasti správy sítě a serverů, zaměstnání na HPP s výhodou pružné pracovní doby, znalost operačních systémů MS Windows (server i klient) a jejich síťových funkcí, dobrá znalost dohledových, logovacích či backup systémů, oceníme zkušenosti s kybernetickou bezpečností, znalost MS SQL a informačního systému Helios iNuvio - výhodou, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, odpovědnost, týmový přístup.
Zaměstnavatel nabízí: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, zvýhodněné mobilní tarify, rekreaci na chatě v Krkonoších, odměny za dárcovství krve, příspěvek na dětské tábory a další benefity.
Kontakt - paní Andrea Eimannová, tel. 491 446 490, 604 211 467; paní Michaela Havlíková, tel. 491 446 489, 731 612 697, e-mail: [email protected] (pro zaslání životopisu).
Náplň práce: správa, údržba a rozvoj počítačové sítě a serverů, monitorování stavu síťové infrastruktury a bezpečnostních incidentů a jejich vyhodnocování, vylepšování síťové infrastruktury a jejího zabezpečení v závislosti na aktuálních trendech, instalování systémového a programového vybavení, správa a rozvoj vnitropodnikových informačních systémů.
Požadavky: VŠ vzdělání v oboru IT, praxe v oblasti správy sítě a serverů, zaměstnání na HPP s výhodou pružné pracovní doby, znalost operačních systémů MS Windows (server i klient) a jejich síťových funkcí, dobrá znalost dohledových, logovacích či backup systémů, oceníme zkušenosti s kybernetickou bezpečností, znalost MS SQL a informačního systému Helios iNuvio - výhodou, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, odpovědnost, týmový přístup.
Zaměstnavatel nabízí: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, zvýhodněné mobilní tarify, rekreaci na chatě v Krkonoších, odměny za dárcovství krve, příspěvek na dětské tábory a další benefity.
Kontakt - paní Andrea Eimannová, tel. 491 446 490, 604 211 467; paní Michaela Havlíková, tel. 491 446 489, 731 612 697, e-mail: [email protected] (pro zaslání životopisu).
Benefity
příspěvek na stravování, mobilní tarify, rekreace na chatě v Krkonoších atd.
S
Obchodní manažer / manažerka it (informační technologie)
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 25 000 – 40 000 Kč
Obchodní manažer / manažerka it (informační technologie)
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 25 000 – 40 000 Kč
1. kontakt e-mailem: [email protected]
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
- denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Prozákaznické cítění
- Chuť učit se novým věcem
- Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Komunikační dovednosti
- Pozitivní přístup
Co nabízíme:
- zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- práci na hlavní pracovní poměr
- flexibilní pracovní dobu
- pracovní dny pondělí až pátek
- volné víkendy a svátky
- po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- sick days
- po zapracování možnost Home Office
- firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon a notebook k osobnímu využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
- denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Prozákaznické cítění
- Chuť učit se novým věcem
- Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Komunikační dovednosti
- Pozitivní přístup
Co nabízíme:
- zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- práci na hlavní pracovní poměr
- flexibilní pracovní dobu
- pracovní dny pondělí až pátek
- volné víkendy a svátky
- po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- sick days
- po zapracování možnost Home Office
- firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon a notebook k osobnímu využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
sick days, telefon a notebook k osobnímu využití, aj.
S
Produktový manažer / manažerka v oblasti it (informační technologie)
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 20 000 – 40 000 Kč
Produktový manažer / manažerka v oblasti it (informační technologie)
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 20 000 – 40 000 Kč
1. kontakt e-mailem: [email protected]
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy, kteří budou mít na starost svou komoditu produktů či služeb. Dodávky produktů a služeb zajišťujeme výhradně pro komerční firmy, státní správu a samosprávu.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost:
- Sestavování cenových nabídek dle poptávek zákazníků
- Komunikce s dodavateli, distributory a výrobci IT.
- Zajišťování produktů a služeb do nabídek firemním zákazníkům či zákazníkům ve státní správě.
- Komunikace s obchodníky
- Produktová podpora obchodnímu týmu a zákazníkům v IT
- Hledání nových příležitostí v oblasti IT a sledování trendů
- Podpora obchodního oddělení přípravou podkladů pro marketingové materiály
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Záliba v IT
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Znalost anglického jazyka na úrovni čtení technických informací v IT
- Praxi na obdobné pozici (není to podmínkou)
- "Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví
Co nabízíme?: (úvazek 30-40 hodin)
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon, případně otebook k soukromému využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy, kteří budou mít na starost svou komoditu produktů či služeb. Dodávky produktů a služeb zajišťujeme výhradně pro komerční firmy, státní správu a samosprávu.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost:
- Sestavování cenových nabídek dle poptávek zákazníků
- Komunikce s dodavateli, distributory a výrobci IT.
- Zajišťování produktů a služeb do nabídek firemním zákazníkům či zákazníkům ve státní správě.
- Komunikace s obchodníky
- Produktová podpora obchodnímu týmu a zákazníkům v IT
- Hledání nových příležitostí v oblasti IT a sledování trendů
- Podpora obchodního oddělení přípravou podkladů pro marketingové materiály
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Záliba v IT
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Znalost anglického jazyka na úrovni čtení technických informací v IT
- Praxi na obdobné pozici (není to podmínkou)
- "Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví
Co nabízíme?: (úvazek 30-40 hodin)
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- telefon, případně otebook k soukromému využití
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
sick days, telefon, případně notebook k soukromému využití, aj.
S
Asistent / asistentka produktového manažera v oblasti it (informačních technologií) - ozp
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 15 000 – 35 000 Kč
Asistent / asistentka produktového manažera v oblasti it (informačních technologií) - ozp
15 dny
🏢 Scenario s.r.o.
📍 Pohraniční 1435/86, Moravsk...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Částečný úvazek
💰 15 000 – 35 000 Kč
1. kontakt e-mailem: [email protected]
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- vyhledávání IT produktů a služeb dle požadavků zákazníků (například notebooky, tiskárny, antiviry atd.)
- evidence v informačním systému
- komunikace s produktovými manažery a obchodníky.
- podpora produktového manažera při tvorbě nabídek.
- spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
- práce s PC, vyplňování záznam dat, vyplňování formulářů
- denní telefonická a emailová komunikace
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Počítače a informační technologie jako koníček
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Praxi na obdobné pozici (NENÍ PODMÍNKOU)
Co nabízíme?
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme Náš tým o další kolegy.
Co budete mít na starost: (úvazek 30-40 hodin týdně)
- vyhledávání IT produktů a služeb dle požadavků zákazníků (například notebooky, tiskárny, antiviry atd.)
- evidence v informačním systému
- komunikace s produktovými manažery a obchodníky.
- podpora produktového manažera při tvorbě nabídek.
- spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
- práce s PC, vyplňování záznam dat, vyplňování formulářů
- denní telefonická a emailová komunikace
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Analytické myšlení
- Počítače a informační technologie jako koníček
- Orientaci v oblasti informačních technologií
- Chuť učit se novým věcem
- Praxi na obdobné pozici (NENÍ PODMÍNKOU)
Co nabízíme?
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou kávu i mléko zdarma
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Benefity
sick days, telefon, případně notebook k soukromému využití, aj.
T
Specialista it/is
19 dny
🏢 Technické pružiny SCHERDEL...
📍 Vysočany 54, 34802 Bor
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 35 000 – 38 000 Kč
Specialista it/is
19 dny
🏢 Technické pružiny SCHERDEL...
📍 Vysočany 54, 34802 Bor
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 35 000 – 38 000 Kč
Smlouva na 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou
NÁPLŇ PRÁCE:
" Budete naším technickým kontaktem, poradcem pro IT aplikace a podporou při digitalizaci našich obchodních procesů
" Převezmete technickou podporu v oblasti ERP, CAQ a dalších obchodních aplikací
" Budete zodpovědný za správu uživatelů, konfiguraci workflow, parametrizaci a exporty dat
" Převezmete podporu a správu rozhraní do dalších systémů
" Ve spolupráci s našimi klíčovými uživateli budete zodpovídat za správu testů
" Budete kontaktní osobou pro externí poskytovatele v případě změn programů
" Budete samostatně školit naše uživatele
" Budete vytvářet IT dokumentaci a udržovat ji na aktuálním stavu
" Budete podporovat konzultanty při optimalizaci obchodních procesů a při přebírání projektových úkolů v rámci dalšího vývoje systémů
OD VÁS OČEKÁVÁME:
" Dokončené odborné vzdělání v oboru IT
" Komunikativní znalost německého, případně anglického jazyka
" Časovou flexibilitu, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost
NÁPLŇ PRÁCE:
" Budete naším technickým kontaktem, poradcem pro IT aplikace a podporou při digitalizaci našich obchodních procesů
" Převezmete technickou podporu v oblasti ERP, CAQ a dalších obchodních aplikací
" Budete zodpovědný za správu uživatelů, konfiguraci workflow, parametrizaci a exporty dat
" Převezmete podporu a správu rozhraní do dalších systémů
" Ve spolupráci s našimi klíčovými uživateli budete zodpovídat za správu testů
" Budete kontaktní osobou pro externí poskytovatele v případě změn programů
" Budete samostatně školit naše uživatele
" Budete vytvářet IT dokumentaci a udržovat ji na aktuálním stavu
" Budete podporovat konzultanty při optimalizaci obchodních procesů a při přebírání projektových úkolů v rámci dalšího vývoje systémů
OD VÁS OČEKÁVÁME:
" Dokončené odborné vzdělání v oboru IT
" Komunikativní znalost německého, případně anglického jazyka
" Časovou flexibilitu, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost
Benefity
Příspěvek na doprav, Odborné vzdělávání, příspěvek na jazykový kurz
K
Vedoucí it
23 dny
🏢 KASPER KOVO s.r.o.
📍 Žitná 476, Poříčí, 54103 Tr...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 55 000 – 60 000 Kč
Vedoucí it
23 dny
🏢 KASPER KOVO s.r.o.
📍 Žitná 476, Poříčí, 54103 Tr...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 55 000 – 60 000 Kč
Stručný popis pracovní pozice
• Řízení a rozvoj IT oddělení
• Řízení implementačních projektů aplikací do společnosti
• Zodpovědnost za ekonomiku provozu IT oddělení
• Podpora firemních procesů
• Rozvoj stávajících firemních systémů
Požadujeme:
• VŠ/SS vzdělání
• Minimálně 3 roky zkušeností s vedením IT oddělení ve výrobní firmě
• Silné komunikační a organizační schopnosti, schopnost vést tým,
strategické myšlení, projektové řízení a schopnost zvládat
více úkolů najednou
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
• Znalost IT infrastruktury výrobní společnosti, zkušenosti
s digitalizací a modernizací IT prostředí
• Schopnost řídit práci malého kolektivu 2 kolegů
• Organizační, analytické a komunikační schopnosti
• Znalosti IS K2 výhodou
• Schopnost učit se novým věcem, přinášet nové trendy,
být zodpovědný, důsledný, spolehlivý, mít aktivní přístup
k řízení IT, provádět přesnou práci
Nabízíme:
• Perspektivní zaměstnání ve strojírenské firmě
s exportním zaměřením
• Nadstandardní mzdu – s progresivní motivační složkou
(navyšování za roky práce pro firmu, za kvalifikace a další…)
• Příjemné pracovní prostředí
• Nástup možný ihned nebo dle dohody
Benefity:
• 6.000 Kč ročně do Cafeterie na kulturu, sport a volný čas
dle vlastního výběru + možnost další mimořádné úložky
• Vstupenky na různé sportovní a kulturní akce
sponzorované firmami KASPER
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Příspěvek na stravování zaměstnanců
– vlastní jídelna + možnost objednání zatavených obědů navíc
• Příspěvky na dětské letní tábory
• Odměny za nábory – doporučení nových zaměstnanců
a patronáty nad novými zaměstnanci
• Odměny při významných životních jubileích
• Odměny za trvalé zlepšování
• Odměna za 10 bezplatných odběrů krve
• Měsíčně stabilizační příspěvky, odměny za kvalifikace
a aktivně používaný cizí jazyk
• Dovolená nad rámec základní výměry
• Pracovní volno 1–2 dny s náhradou mzdy navíc
při mimořádných životních událostech
• Očkování proti chřipce na náklad zaměstnavatele
• Další benefity dle aktuální nabídky…
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis
na níže uvedenou adresu:
Mgr. Bc. Dagmar Papíková, personální manažer,
KASPER KOVO s. r. o., Žitná 476, 541 03 Trutnov
TEL.: +420 499 827 163
MOB.: +420 731 192 923
MAIL: [email protected]
WEB: www.kasperkovo.cz | kaspergroup.cz
• Řízení a rozvoj IT oddělení
• Řízení implementačních projektů aplikací do společnosti
• Zodpovědnost za ekonomiku provozu IT oddělení
• Podpora firemních procesů
• Rozvoj stávajících firemních systémů
Požadujeme:
• VŠ/SS vzdělání
• Minimálně 3 roky zkušeností s vedením IT oddělení ve výrobní firmě
• Silné komunikační a organizační schopnosti, schopnost vést tým,
strategické myšlení, projektové řízení a schopnost zvládat
více úkolů najednou
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
• Znalost IT infrastruktury výrobní společnosti, zkušenosti
s digitalizací a modernizací IT prostředí
• Schopnost řídit práci malého kolektivu 2 kolegů
• Organizační, analytické a komunikační schopnosti
• Znalosti IS K2 výhodou
• Schopnost učit se novým věcem, přinášet nové trendy,
být zodpovědný, důsledný, spolehlivý, mít aktivní přístup
k řízení IT, provádět přesnou práci
Nabízíme:
• Perspektivní zaměstnání ve strojírenské firmě
s exportním zaměřením
• Nadstandardní mzdu – s progresivní motivační složkou
(navyšování za roky práce pro firmu, za kvalifikace a další…)
• Příjemné pracovní prostředí
• Nástup možný ihned nebo dle dohody
Benefity:
• 6.000 Kč ročně do Cafeterie na kulturu, sport a volný čas
dle vlastního výběru + možnost další mimořádné úložky
• Vstupenky na různé sportovní a kulturní akce
sponzorované firmami KASPER
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Příspěvek na stravování zaměstnanců
– vlastní jídelna + možnost objednání zatavených obědů navíc
• Příspěvky na dětské letní tábory
• Odměny za nábory – doporučení nových zaměstnanců
a patronáty nad novými zaměstnanci
• Odměny při významných životních jubileích
• Odměny za trvalé zlepšování
• Odměna za 10 bezplatných odběrů krve
• Měsíčně stabilizační příspěvky, odměny za kvalifikace
a aktivně používaný cizí jazyk
• Dovolená nad rámec základní výměry
• Pracovní volno 1–2 dny s náhradou mzdy navíc
při mimořádných životních událostech
• Očkování proti chřipce na náklad zaměstnavatele
• Další benefity dle aktuální nabídky…
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis
na níže uvedenou adresu:
Mgr. Bc. Dagmar Papíková, personální manažer,
KASPER KOVO s. r. o., Žitná 476, 541 03 Trutnov
TEL.: +420 499 827 163
MOB.: +420 731 192 923
MAIL: [email protected]
WEB: www.kasperkovo.cz | kaspergroup.cz
Benefity
příspěvek na stravování - vlastní jídelna, dovolená nad rámec základní výměry, pracovní volno 1-2 dny s náhradou mzdy navíc, odměny za nábory, odměny při jubilejích, odměny za kvalifikace, Cafeterie
N
Elektromechanici elektrických zařízení, programátor plc
23 dny
🏢 NST HK, s.r.o.
📍 Koutníkova 171/2, Plotiště...
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 30 000 Kč
Elektromechanici elektrických zařízení, programátor plc
23 dny
🏢 NST HK, s.r.o.
📍 Koutníkova 171/2, Plotiště...
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 30 000 Kč
Benefity
stravenkový paušál, příspěvek na penzijní poj., 20 dnů dovolené, 3 sick days
S
It junior
29 dny
🏢 SCH - EKONOM s.r.o.
📍 Obrněné brigády 553/31, 350...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Ostatní
💰 25 000 – 35 000 Kč
It junior
29 dny
🏢 SCH - EKONOM s.r.o.
📍 Obrněné brigády 553/31, 350...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Ostatní
💰 25 000 – 35 000 Kč
Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá (pružná pracovní doba dle dohody). Náplň práce: řešení problémů týkajících se softwaru a hardwaru, správa a konfigurace počítačů, poskytování rychlé a efektivní technické podpory našim zaměstnancům. Požadujeme: vzdělání v IT (střední vzdělání s maturitou), orientace v MS Office (MS Access), základní znalost serverových produktů MS Server (Active Directory), základní znalost práce se síťovou infrastrukturou (DNS, DHCP, VLAN), znalost VMware výhodou, praxe v oboru výhodou, spolehlivost, loajálnost, schopnost organizace práce, samostatnost. Nabízíme: příjemé prostředí v nově vybavených kancelářích, přátelský pracovní kolektiv, příležitostně home office, možnost vlastní organizace práce, dobrovolná výuka NJ se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby, možnost kariérního a mzdového růstu, stravenky, zdravotní volno /sick days 2 dny, osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti, káva a občerstvení na pracovišti, roční odměny podle výsledků společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Benefity
roční odměny podle výsledků společnosti
B
It pracovník, pracovnice
32 dny
🏢 Best Account s.r.o.
📍 Komenského 152, 74901 Vítkov
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 130 Kč
It pracovník, pracovnice
32 dny
🏢 Best Account s.r.o.
📍 Komenského 152, 74901 Vítkov
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 130 Kč
*KO: Barbora Nekorancová. Životopis zašlete na e-mail: [email protected]
Hledáme zaměstnance na DPP, DPČ či HPP na pozici IT pracovník pro naše pobočky.
Požadujeme:
- Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
- Požaduje znalost MS Windows, MS Office
- Znalost PC sítí
Náplní práce bude:
- Nastavování tiskáren
- Dokumentace sítí a nastavení IT prostředí
- IT Podpora a pomoc při řešení problémů s uživateli
Úvazek maximálně 20 hod. / týden.
Nástup možný IHNED.
V případě HPP – doba určitá na 1 rok. Po roce možné prodloužení.
Hledáme zaměstnance na DPP, DPČ či HPP na pozici IT pracovník pro naše pobočky.
Požadujeme:
- Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
- Požaduje znalost MS Windows, MS Office
- Znalost PC sítí
Náplní práce bude:
- Nastavování tiskáren
- Dokumentace sítí a nastavení IT prostředí
- IT Podpora a pomoc při řešení problémů s uživateli
Úvazek maximálně 20 hod. / týden.
Nástup možný IHNED.
V případě HPP – doba určitá na 1 rok. Po roce možné prodloužení.
Benefity
Stravenkový paušál
M
It administrátor
40 dny
🏢 MMN, a.s.
📍 Metyšova 465, 51401 Jilemnice
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 30 000 Kč
It administrátor
40 dny
🏢 MMN, a.s.
📍 Metyšova 465, 51401 Jilemnice
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 30 000 Kč
Požadujeme
SŠ/VŠ vzdělání v oboru informatika,
praxe v oboru výhodou, ne však podmínkou,
zodpovědnost, komunikativnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů,
schopnost a ochotu vzdělávat se v oblasti IT,
platný výpis z rejstříku trestů.
Nabízíme
pracovní pozici na plný úvazek,
smluvní podmínky mzdy - mzdové ohodnocení dle zkušeností a praxe,
benefity a odměny dle podmínek Kolektivní smlouvy:
5 týdnů dovolené,
závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele,
sick days (3 dny volna na zdravotní zotavenou),
příspěvek až 4.000,- Kč na benefitní kartu,
možnost zvýhodněných tarifů mobilních služeb sítě Vodafone (i pro rodinné příslušníky),
bezplatné poskytnutí služeb jinak hrazených pacienty,
příspěvek 1.000,- Kč na penzijní připojištění,
podpora růstu odborné a jazykové úrovně (kurzy Aj, Nj hrazené zaměstnavatelem),
peněžní odměny za pracovní, životní jubilea a jubilejní oděry krve,
a další.
Nástup možný dle dohody.
kontakt: e-mailem, osobně MMN, a.s. 3. května 421 po - pá 8 - 14hod., telefonicky po - pá 7 - 14hod.
SŠ/VŠ vzdělání v oboru informatika,
praxe v oboru výhodou, ne však podmínkou,
zodpovědnost, komunikativnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů,
schopnost a ochotu vzdělávat se v oblasti IT,
platný výpis z rejstříku trestů.
Nabízíme
pracovní pozici na plný úvazek,
smluvní podmínky mzdy - mzdové ohodnocení dle zkušeností a praxe,
benefity a odměny dle podmínek Kolektivní smlouvy:
5 týdnů dovolené,
závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele,
sick days (3 dny volna na zdravotní zotavenou),
příspěvek až 4.000,- Kč na benefitní kartu,
možnost zvýhodněných tarifů mobilních služeb sítě Vodafone (i pro rodinné příslušníky),
bezplatné poskytnutí služeb jinak hrazených pacienty,
příspěvek 1.000,- Kč na penzijní připojištění,
podpora růstu odborné a jazykové úrovně (kurzy Aj, Nj hrazené zaměstnavatelem),
peněžní odměny za pracovní, životní jubilea a jubilejní oděry krve,
a další.
Nástup možný dle dohody.
kontakt: e-mailem, osobně MMN, a.s. 3. května 421 po - pá 8 - 14hod., telefonicky po - pá 7 - 14hod.
Benefity
sick days (3 dny volna na zdravotní zotavenou),
A
Group financial governance senior it risk associate
44 dny
🏢 Amcor Flexibles Nový Bydžov...
📍 Průmyslová 201, Zábědov, 50...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 60 000 Kč
Group financial governance senior it risk associate
44 dny
🏢 Amcor Flexibles Nový Bydžov...
📍 Průmyslová 201, Zábědov, 50...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 60 000 Kč
Požadavky:
- VŠ - bakalářské
- Bakalářský titul v oboru finance/účetnictví
- Anglický jazyk - pokročilá znalost (používání na denní bázi)
- Více než 2 roky zkušeností v prostředí vnitřních kontrol / interního nebo externího auditu / řízení rizik
- Silná a praktická pracovní znalost současných požadavků SOX přednostně v sektoru výroby
- Prokázané znalosti účetnictví a kontroly napříč klíčovými finančními a obchodními procesy
- Zaměření na celý proces, zkušenost s analýzou dat výhodou
- Silná pracovní znalost Excelu výhodou
- Zkušenosti s nastavením a používáním různých nástrojů GRC
- Znalost práce na PC
- Systematičnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita
- Ochota cestovat
Náplň práce:
- Provádění projektové práce v terénu v lokalitách závodu, SSC, podnikových procesech a relevantní geografické oblasti.
- Provádění kontrolních šetření a vyhodnocení efektivity návrhu kontroly pro daný rozsah
procesů
- Podle potřeby aktualizace matice rizik a kontrol a dokumentaci procesů.
- Služební cesty po světě
Kontaktujte nás e-mailem, telefonicky (pondělí až pátek, 9 - 15)
- VŠ - bakalářské
- Bakalářský titul v oboru finance/účetnictví
- Anglický jazyk - pokročilá znalost (používání na denní bázi)
- Více než 2 roky zkušeností v prostředí vnitřních kontrol / interního nebo externího auditu / řízení rizik
- Silná a praktická pracovní znalost současných požadavků SOX přednostně v sektoru výroby
- Prokázané znalosti účetnictví a kontroly napříč klíčovými finančními a obchodními procesy
- Zaměření na celý proces, zkušenost s analýzou dat výhodou
- Silná pracovní znalost Excelu výhodou
- Zkušenosti s nastavením a používáním různých nástrojů GRC
- Znalost práce na PC
- Systematičnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita
- Ochota cestovat
Náplň práce:
- Provádění projektové práce v terénu v lokalitách závodu, SSC, podnikových procesech a relevantní geografické oblasti.
- Provádění kontrolních šetření a vyhodnocení efektivity návrhu kontroly pro daný rozsah
procesů
- Podle potřeby aktualizace matice rizik a kontrol a dokumentaci procesů.
- Služební cesty po světě
Kontaktujte nás e-mailem, telefonicky (pondělí až pátek, 9 - 15)
Benefity
1 týden, prémie, přísp. na dovolenou, kulturu
E
Technik hw a sw aplikací - vhodné i pro absolventy a juniory
52 dny
🏢 EFG CZ spol. s r.o.
📍 Zelený pruh 1560/99, Braník...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 30 000 – 35 000 Kč
Technik hw a sw aplikací - vhodné i pro absolventy a juniory
52 dny
🏢 EFG CZ spol. s r.o.
📍 Zelený pruh 1560/99, Braník...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 30 000 – 35 000 Kč
Co od tebe očekáváme?
SŠ vzdělání s maturitou technického směru, ideálně v oboru elektro, slaboproud, informační technologie
schopnost psát srozumitelnou a přehlednou dokumentaci
komunikativnost, spolupráce a zodpovědnost
otevřenost novým technologiím a ochota se učit nové věci
řidičské oprávnění sk. B
trestní bezúhonnost
Co u nás budeš dělat?
testovat HW, SW a zákaznické úpravy podle zadání a požadavků
tvořit technickou dokumentaci, manuály pro naše produkty a služby
poskytovat technickou podporu implementátorům, technikům a zákazníkům
podílet se na vývoji HW, SW a navrhovat možná zlepšení a optimalizaci
pracoviště Turnov
Co ti můžeme nabídnout ?
perspektivní a zajímavou práci ve stabilní české společnosti s více jak 30letou tradicí
firemní školení a vzdělávání, možnost profesního rozvoje a růstu
příspěvek na stravování, výborná káva přímo na pracovišti
můžete uplatnit zdravotní volno - sick days
máme vlastní firemní chatu v srdci Českého ráje
firemní teambuildingové aktivity
příjemné pracovní prostředí
nástup možný ihned
SŠ vzdělání s maturitou technického směru, ideálně v oboru elektro, slaboproud, informační technologie
schopnost psát srozumitelnou a přehlednou dokumentaci
komunikativnost, spolupráce a zodpovědnost
otevřenost novým technologiím a ochota se učit nové věci
řidičské oprávnění sk. B
trestní bezúhonnost
Co u nás budeš dělat?
testovat HW, SW a zákaznické úpravy podle zadání a požadavků
tvořit technickou dokumentaci, manuály pro naše produkty a služby
poskytovat technickou podporu implementátorům, technikům a zákazníkům
podílet se na vývoji HW, SW a navrhovat možná zlepšení a optimalizaci
pracoviště Turnov
Co ti můžeme nabídnout ?
perspektivní a zajímavou práci ve stabilní české společnosti s více jak 30letou tradicí
firemní školení a vzdělávání, možnost profesního rozvoje a růstu
příspěvek na stravování, výborná káva přímo na pracovišti
můžete uplatnit zdravotní volno - sick days
máme vlastní firemní chatu v srdci Českého ráje
firemní teambuildingové aktivity
příjemné pracovní prostředí
nástup možný ihned
Benefity
příspěvek na stravování, výborná káva přímo na pracovišti
E
Php programátor interních aplikací
52 dny
🏢 EFG CZ spol. s r.o.
📍 Zelený pruh 1560/99, Braník...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 35 000 – 50 000 Kč
Php programátor interních aplikací
52 dny
🏢 EFG CZ spol. s r.o.
📍 Zelený pruh 1560/99, Braník...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 35 000 – 50 000 Kč
Vývoj a údržba modulů pro firemní systémy, včetně portálu technické podpory, e-shopu, plánování zakázek a intranetu
práce s webovým prostředím, zejména s technologiemi PHP a JavaScript
výhodou znalost SQL (MS SQL)
prémie, sick days, stravenkový paušál, firemní akce
kontakt: e-mailem, telefonicky, osobně
práce s webovým prostředím, zejména s technologiemi PHP a JavaScript
výhodou znalost SQL (MS SQL)
prémie, sick days, stravenkový paušál, firemní akce
kontakt: e-mailem, telefonicky, osobně
Benefity
sick days, stravenkový paušál, firemní akce
L
It správce sítě
53 dny
🏢 Lab In - Institut laborator...
📍 Blahoslavova 18/5, Drahovic...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 50 000 Kč
It správce sítě
53 dny
🏢 Lab In - Institut laborator...
📍 Blahoslavova 18/5, Drahovic...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 50 000 Kč
Kontakt: Sluková Eva, e-mail: [email protected]
Pracovní doba: 7:30 - 16.00 h.
Pro společnost Lab In - Institut laboratorní medicíny, s.r.o., stabilní českou společnost v okresu Karlovy Vary, hledáme nové kolegy do týmu.
roční odměna + 13. plat, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, pracovní notebook a mobil, mimopracovní aktivity - společné sportovní akce, teambuilding aj.
Pracovní zařazení:
správce operačních systémů a sítí, informatika, služby, zdravotnictví, farmacie a sociální péče
Pokud rádi pracujete mezi pečlivými a spolehlivými lidmi, a nebojíte se, stejně jako my, za svoji práci nést zodpovědnost, věříme, že byste v našem kolektivu mohli najít uplatnění.
Rezonuje s vámi znění naší pracovní pozice a právě takové místo aktuálně hledáte? Pak se moc těšíme na váš životopis, či osobní setkání!
Na co se v rámci pracovní pozice můžete těšit?
Zodpovídání za správu a údržbu informační a komunikační infrastruktury.
Řešení požadavků jak zaměstnanců, tak klientů v oblasti IT a poskytování podpory uživatelům sítí.
Podílení se na konfiguraci prvků v síti, zajišťování dostupnosti a optimalizace síťových a telefonních služeb na pracovištích zaměstnavatele.
Analýza spravovaných nejen síťových systémů, řešení samostatně případných problémů a aktivní podílení se na hledání řešení.
Aktivní využívání dohledových síťových systémů, spolupráce na zabezpečení sítě a implementace nových řešení.
Zajišťování a řešení požadavků strukturované kabeláže, docházkových a monitorovacích systémů (včetně komunikace s dodavateli).
Podílení se na plánování, projektování a realizaci IT sítě včetně případné koordinace s externími dodavateli.
Tvorba a doplňování síťové dokumentace.
Spolupráce na dalším rozvoji a zdokonalení spravovaných systémů a informačních technologií.
Co by měl ideální kandidát splňovat?
Ukončené min. SŠ vzdělání.
Alespoň 2 roky praxe v oboru.
Dobrá technická orientace v IT, nutné znalosti informační a komunikační infrastruktury, certifikace či prokazatelná praxe a zkušenosti zaměřené na správu sítě je výhodou.
Znalosti o postupech v oblasti IT a bezpečnosti informací.
Dobré komunikační schopnosti, slušné vystupování.
Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Chuť a ochota učit se nové věci, flexibilita.
Aktivní přístup k práci, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost.
Morální a občanská bezúhonnost (čistý trestní rejstřík).
Proč chtít pracovat právě u nás?
Zázemí prověřeného kolektivu s více než 100 zaměstnanci.
Možnost osobního i profesního růstu a podpora dalšího vzdělávání.
Stabilní platové ohodnocení.
Příjemná pracovní atmosféra, přátelský a komunikativní kolektiv i vedení na
pracovišti.
Pracovní doba: 7:30 - 16.00 h.
Pro společnost Lab In - Institut laboratorní medicíny, s.r.o., stabilní českou společnost v okresu Karlovy Vary, hledáme nové kolegy do týmu.
roční odměna + 13. plat, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, pracovní notebook a mobil, mimopracovní aktivity - společné sportovní akce, teambuilding aj.
Pracovní zařazení:
správce operačních systémů a sítí, informatika, služby, zdravotnictví, farmacie a sociální péče
Pokud rádi pracujete mezi pečlivými a spolehlivými lidmi, a nebojíte se, stejně jako my, za svoji práci nést zodpovědnost, věříme, že byste v našem kolektivu mohli najít uplatnění.
Rezonuje s vámi znění naší pracovní pozice a právě takové místo aktuálně hledáte? Pak se moc těšíme na váš životopis, či osobní setkání!
Na co se v rámci pracovní pozice můžete těšit?
Zodpovídání za správu a údržbu informační a komunikační infrastruktury.
Řešení požadavků jak zaměstnanců, tak klientů v oblasti IT a poskytování podpory uživatelům sítí.
Podílení se na konfiguraci prvků v síti, zajišťování dostupnosti a optimalizace síťových a telefonních služeb na pracovištích zaměstnavatele.
Analýza spravovaných nejen síťových systémů, řešení samostatně případných problémů a aktivní podílení se na hledání řešení.
Aktivní využívání dohledových síťových systémů, spolupráce na zabezpečení sítě a implementace nových řešení.
Zajišťování a řešení požadavků strukturované kabeláže, docházkových a monitorovacích systémů (včetně komunikace s dodavateli).
Podílení se na plánování, projektování a realizaci IT sítě včetně případné koordinace s externími dodavateli.
Tvorba a doplňování síťové dokumentace.
Spolupráce na dalším rozvoji a zdokonalení spravovaných systémů a informačních technologií.
Co by měl ideální kandidát splňovat?
Ukončené min. SŠ vzdělání.
Alespoň 2 roky praxe v oboru.
Dobrá technická orientace v IT, nutné znalosti informační a komunikační infrastruktury, certifikace či prokazatelná praxe a zkušenosti zaměřené na správu sítě je výhodou.
Znalosti o postupech v oblasti IT a bezpečnosti informací.
Dobré komunikační schopnosti, slušné vystupování.
Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Chuť a ochota učit se nové věci, flexibilita.
Aktivní přístup k práci, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost.
Morální a občanská bezúhonnost (čistý trestní rejstřík).
Proč chtít pracovat právě u nás?
Zázemí prověřeného kolektivu s více než 100 zaměstnanci.
Možnost osobního i profesního růstu a podpora dalšího vzdělávání.
Stabilní platové ohodnocení.
Příjemná pracovní atmosféra, přátelský a komunikativní kolektiv i vedení na
pracovišti.
Benefity
5 týdnů, přísp.na stravování
W
Správce sítě - medior/senior
53 dny
🏢 WEDOS Internet, a.s.
📍 Masarykova 1230, 37341 Hlub...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 40 000 – 70 000 Kč
Správce sítě - medior/senior
53 dny
🏢 WEDOS Internet, a.s.
📍 Masarykova 1230, 37341 Hlub...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 40 000 – 70 000 Kč
Benefity
Stravenky, Příspěvek 300 kč na penzijní nebo životní pojištění, Podíl ze zisku (například v roce 2021 až 140.000 čistého a do budoucna více), Pružná pracovní doba, Jazykové kurzy, školení, Multisport karta, Firemní - notebook, tarif, služby
G
Php programátor
66 dny
🏢 Golemos s.r.o.
📍 Zátkovo nábř. 448/7, České...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Ostatní
💰 40 000 – 80 000 Kč
Php programátor
66 dny
🏢 Golemos s.r.o.
📍 Zátkovo nábř. 448/7, České...
❤️ Benefity
🏠 Homeoffice
⌛ Ostatní
💰 40 000 – 80 000 Kč
Benefity
Flexibilní prac.doba, Možnost home office, Bezplatné vzdělávání,Fitness zdarma
Kontakt
E-mail:
Telefon:
S
Učitel/ka odborných předmětů informační technologie (znalost práce s 2d a 3d grafikou, programování a multimédia)
67 dny
🏢 Střední škola informatiky,...
📍 Školní 1610, 75661 Rožnov p...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 32 120 – 42 780 Kč
Učitel/ka odborných předmětů informační technologie (znalost práce s 2d a 3d grafikou, programování a multimédia)
67 dny
🏢 Střední škola informatiky,...
📍 Školní 1610, 75661 Rožnov p...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 32 120 – 42 780 Kč
Plný úvazek v rozsahu 21 hodin.
Požadujeme:
- VŠ pedagogické nebo odborné + DPS, Praxe ve školství vítána.
- Zařazení do platové třídy a platového stupně je dle dosaženého vzdělání a praxe.
Bezúhonnost.
Nabízíme: Školní stravování, benefity FKSP, 40 dní dovolené, 12 dní studijního volna, možnost prodloužení pracovního poměru, případně změnu smlouvy na dobu neurčitou.
Možnost prodloužení doby určité.
První kontakt: osobně (Po-Pá 8-14 h.), telefonicky: 571 752 313 (Po-Pá 8-14 h.), emailem: [email protected].
Požadujeme:
- VŠ pedagogické nebo odborné + DPS, Praxe ve školství vítána.
- Zařazení do platové třídy a platového stupně je dle dosaženého vzdělání a praxe.
Bezúhonnost.
Nabízíme: Školní stravování, benefity FKSP, 40 dní dovolené, 12 dní studijního volna, možnost prodloužení pracovního poměru, případně změnu smlouvy na dobu neurčitou.
Možnost prodloužení doby určité.
První kontakt: osobně (Po-Pá 8-14 h.), telefonicky: 571 752 313 (Po-Pá 8-14 h.), emailem: [email protected].
Benefity
40 dní dovolené, benefity FKSP, 12 dní studijního volna
B
Vedoucí it
72 dny
🏢 Balsac papermill s.r.o.
📍 č.p. 21, 78901 Lukavice
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 45 000 – 60 000 Kč
Vedoucí it
72 dny
🏢 Balsac papermill s.r.o.
📍 č.p. 21, 78901 Lukavice
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 45 000 – 60 000 Kč
Kontakt:osobně po předchozí telefonické domluvě 583030240, telefonicky v době od 8-14 hodin, emailem.
Pracovní doba: Pružná pracovní doba s pevnou částí 08:00 - 13:00.
Požadavky:
SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru informačních technologií + 5 let praxe v oboru
Znalost OS Windows, Microsoft Office
Znalost IS ESO9 velkou výhodou
Komunikativnost, spolehlivost, odpovědnost
Náplň práce:
- Správa HW - PC, tiskárny, servery a infrastruktura (nákup, údržba)
- Správa SW - IS ESO 9, docházkový systém ANeT, kamerový a přístupový systém, správa mobilních telefonů a telefonní ústředny
- Administrativní činnost spojená se zadanými úkoly
- Podpora a školení uživatelů v rámci firmy
Pracovní doba: Pružná pracovní doba s pevnou částí 08:00 - 13:00.
Požadavky:
SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru informačních technologií + 5 let praxe v oboru
Znalost OS Windows, Microsoft Office
Znalost IS ESO9 velkou výhodou
Komunikativnost, spolehlivost, odpovědnost
Náplň práce:
- Správa HW - PC, tiskárny, servery a infrastruktura (nákup, údržba)
- Správa SW - IS ESO 9, docházkový systém ANeT, kamerový a přístupový systém, správa mobilních telefonů a telefonní ústředny
- Administrativní činnost spojená se zadanými úkoly
- Podpora a školení uživatelů v rámci firmy
Benefity
služ.notebook, telefon, eStravenka, dodat. volno, prémie, os. ohodnocení
M
Seřizovač/ka - programátor
80 dny
🏢 Meopta - optika, s.r.o.
📍 Kabelíkova 2682/1, Přerov I...
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 27 550 – 37 660 Kč
Seřizovač/ka - programátor
80 dny
🏢 Meopta - optika, s.r.o.
📍 Kabelíkova 2682/1, Přerov I...
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 27 550 – 37 660 Kč
Náplň práce:
seřizování a programování NC a CNC strojů a vykonávání všech činností s tím souvisejících; Zajišťování činnosti obsluhy a to zejména u kusové a velmi přesné výroby.
Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - pana Radka Teichmanna:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: [email protected];
- telefonicky na čísle 705 696 888;
- osobně pouze po předchozím e-mail potvrzením termínu schůzky
seřizování a programování NC a CNC strojů a vykonávání všech činností s tím souvisejících; Zajišťování činnosti obsluhy a to zejména u kusové a velmi přesné výroby.
Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - pana Radka Teichmanna:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: [email protected];
- telefonicky na čísle 705 696 888;
- osobně pouze po předchozím e-mail potvrzením termínu schůzky
Benefity
příspěvek + příspěvek do kafeterie, čtvrtlrtní a roční bonusy, příspěvek na penzijní připojištění
V
Učitel / učitelka it odborných předmětů
81 dny
🏢 Vyšší odborná škola, Středn...
📍 Štefánikova 549/27, Moravsk...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 32 820 – 42 780 Kč
Učitel / učitelka it odborných předmětů
81 dny
🏢 Vyšší odborná škola, Středn...
📍 Štefánikova 549/27, Moravsk...
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 32 820 – 42 780 Kč
Nabízíme volné pracovní místo pro učitele IT odborných předmětů
Hledáme kolegu, který studuje nebo vystudoval VŠ a splňuje předpoklady pro výkon činnosti pedagogického pracovníka dle zákona č. 563/2004 o pedagogických pracovnících
Výuka předmětu v IT oboru:
počítačové sítě
webové technologie
programovaní
schopnost své znalosti srozumitelně předávat
pozitivní přístup k práci s mladými lidmi
kladný vztah k učitelské profesi, ochotu dále se vzdělávat a rozvíjet
dobré komunikační dovednosti
samostatné myšlení a jednání
Vhodná pozice i pro absolventy a studenty vysokých škol se zaměřením na IT
Kontaktujte nás e-mailem, telefonicky (8:00 - 15:00)
Hledáme kolegu, který studuje nebo vystudoval VŠ a splňuje předpoklady pro výkon činnosti pedagogického pracovníka dle zákona č. 563/2004 o pedagogických pracovnících
Výuka předmětu v IT oboru:
počítačové sítě
webové technologie
programovaní
schopnost své znalosti srozumitelně předávat
pozitivní přístup k práci s mladými lidmi
kladný vztah k učitelské profesi, ochotu dále se vzdělávat a rozvíjet
dobré komunikační dovednosti
samostatné myšlení a jednání
Vhodná pozice i pro absolventy a studenty vysokých škol se zaměřením na IT
Kontaktujte nás e-mailem, telefonicky (8:00 - 15:00)
Benefity
školní, možnost profes. růstu, přísp. z FKSP, 12 dní samostudia atp.
Dostávej informace o nových nabídkách práce