👉 Sháníte zaměstnance v oblasti IT?
na platformě zaměřenou na oblast IT.
Seřadit: Datum přidání
S
Front - end vývojář/vývojářka do oddělení marketingu
4 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 27 250 – 40 120 Kč
Front - end vývojář/vývojářka do oddělení marketingu
4 dny
🏢 Statutární město Olomouc
📍 Horní náměstí 583, 77900 Ol...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 27 250 – 40 120 Kč
Výběrové řízení č. 2024/78
Druh práce: vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a webové aplikace zařazený/á v odboru kancelář primátora Magistrátu města Olomouce
Co Vám můžeme nabídnout:
-možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek,
-pružnou pracovní dobu,
-zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců
-příjemné pracovní prostředí,
-přátelský kolektiv, další výhody
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a aplikace pomoci moderních technologií a nástrojů,
-spolupráce s back-end vývojáři na integraci API a vytváření dynamických webových stránek a aplikací,
-spolupráce s UI/UX designérem na implementaci jeho návrhů,
-spolupráce s webmasterem na návrzích a implementaci nových funkcí a vylepšení,
-testování a ladění kódu pro zajištění jeho funkčnosti a optimalizace.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském.
Obor: informatika a počítačové vědy výhodou, nebo humanitní a společenské vědy, přírodní vědy, ekonomie a management.
Praxe: praxe v oboru doložitelná referencemi a prezentovatelnými hotovými projekty z nedávné doby velkou výhodou.
Jiné požadavky:
-zkušenosti s HTML, CSS a TypeScriptem (JavaScriptem),
-důkladná znalost některého z moderních JavaScriptových frameworků, jako je Angular, React nebo Vue,
-znalost REST API, GraphQL,
-zkušenosti s verzovacími systémy, jako je GIT,
-zkušenosti s responzivním a mobilním designem,
-zkušenosti s vývojem PWA výhodou,
-dodržování nejlepších postupů a standardů pro vývoj front-endu,
-analytické myšlení,
-schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu,
-schopnost pracovat na více projektech současně a dodržovat termíny,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, sledovat nejnovější trendy a technologie ve front-end vývoji,
-flexibilita,
-schopnost jednat s lidmi.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 17. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Druh práce: vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a webové aplikace zařazený/á v odboru kancelář primátora Magistrátu města Olomouce
Co Vám můžeme nabídnout:
-možnost přidělení služebního bytu po splnění stanovených podmínek,
-pružnou pracovní dobu,
-zaškolení zkušeným mentorem po dobu 3 měsíců
-příjemné pracovní prostředí,
-přátelský kolektiv, další výhody
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-vývoj uživatelských rozhraní pro webové stránky a aplikace pomoci moderních technologií a nástrojů,
-spolupráce s back-end vývojáři na integraci API a vytváření dynamických webových stránek a aplikací,
-spolupráce s UI/UX designérem na implementaci jeho návrhů,
-spolupráce s webmasterem na návrzích a implementaci nových funkcí a vylepšení,
-testování a ladění kódu pro zajištění jeho funkčnosti a optimalizace.
Zákonné předpoklady:
-státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice,
-dosažení věku 18 let,
-způsobilost k právním úkonům,
-bezúhonnost,
-znalost jednacího jazyka.
Požadovaná kvalifikace:
-vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském.
Obor: informatika a počítačové vědy výhodou, nebo humanitní a společenské vědy, přírodní vědy, ekonomie a management.
Praxe: praxe v oboru doložitelná referencemi a prezentovatelnými hotovými projekty z nedávné doby velkou výhodou.
Jiné požadavky:
-zkušenosti s HTML, CSS a TypeScriptem (JavaScriptem),
-důkladná znalost některého z moderních JavaScriptových frameworků, jako je Angular, React nebo Vue,
-znalost REST API, GraphQL,
-zkušenosti s verzovacími systémy, jako je GIT,
-zkušenosti s responzivním a mobilním designem,
-zkušenosti s vývojem PWA výhodou,
-dodržování nejlepších postupů a standardů pro vývoj front-endu,
-analytické myšlení,
-schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu,
-schopnost pracovat na více projektech současně a dodržovat termíny,
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům, sledovat nejnovější trendy a technologie ve front-end vývoji,
-flexibilita,
-schopnost jednat s lidmi.
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem,
-číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
-název pozice, o kterou se ucházíte, a číslo VŘ,
-datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky: 17. 6. 2024 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální a právní, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc),
-datovou schránkou (ID: kazbzri),
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583).
Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním a právním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.
Benefity
5 týdnů dovolené, 4 dny osobního volna, 1 den volna na dobrovolnickou činnost
Kontakt
T
Specialista it/is
19 dny
🏢 Technické pružiny SCHERDEL...
📍 Vysočany 54, 34802 Bor
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 35 000 – 38 000 Kč
Specialista it/is
19 dny
🏢 Technické pružiny SCHERDEL...
📍 Vysočany 54, 34802 Bor
❤️ Benefity
⌛ Částečný úvazek
💰 35 000 – 38 000 Kč
Smlouva na 1 rok, poté možnost na dobu neurčitou
NÁPLŇ PRÁCE:
" Budete naším technickým kontaktem, poradcem pro IT aplikace a podporou při digitalizaci našich obchodních procesů
" Převezmete technickou podporu v oblasti ERP, CAQ a dalších obchodních aplikací
" Budete zodpovědný za správu uživatelů, konfiguraci workflow, parametrizaci a exporty dat
" Převezmete podporu a správu rozhraní do dalších systémů
" Ve spolupráci s našimi klíčovými uživateli budete zodpovídat za správu testů
" Budete kontaktní osobou pro externí poskytovatele v případě změn programů
" Budete samostatně školit naše uživatele
" Budete vytvářet IT dokumentaci a udržovat ji na aktuálním stavu
" Budete podporovat konzultanty při optimalizaci obchodních procesů a při přebírání projektových úkolů v rámci dalšího vývoje systémů
OD VÁS OČEKÁVÁME:
" Dokončené odborné vzdělání v oboru IT
" Komunikativní znalost německého, případně anglického jazyka
" Časovou flexibilitu, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost
NÁPLŇ PRÁCE:
" Budete naším technickým kontaktem, poradcem pro IT aplikace a podporou při digitalizaci našich obchodních procesů
" Převezmete technickou podporu v oblasti ERP, CAQ a dalších obchodních aplikací
" Budete zodpovědný za správu uživatelů, konfiguraci workflow, parametrizaci a exporty dat
" Převezmete podporu a správu rozhraní do dalších systémů
" Ve spolupráci s našimi klíčovými uživateli budete zodpovídat za správu testů
" Budete kontaktní osobou pro externí poskytovatele v případě změn programů
" Budete samostatně školit naše uživatele
" Budete vytvářet IT dokumentaci a udržovat ji na aktuálním stavu
" Budete podporovat konzultanty při optimalizaci obchodních procesů a při přebírání projektových úkolů v rámci dalšího vývoje systémů
OD VÁS OČEKÁVÁME:
" Dokončené odborné vzdělání v oboru IT
" Komunikativní znalost německého, případně anglického jazyka
" Časovou flexibilitu, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost
Benefity
Příspěvek na doprav, Odborné vzdělávání, příspěvek na jazykový kurz
K
Vedoucí it
23 dny
🏢 KASPER KOVO s.r.o.
📍 Žitná 476, Poříčí, 54103 Tr...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 55 000 – 60 000 Kč
Vedoucí it
23 dny
🏢 KASPER KOVO s.r.o.
📍 Žitná 476, Poříčí, 54103 Tr...
🔥 Nástup možný ihned
❤️ Benefity
⌛ Ostatní
💰 55 000 – 60 000 Kč
Stručný popis pracovní pozice
• Řízení a rozvoj IT oddělení
• Řízení implementačních projektů aplikací do společnosti
• Zodpovědnost za ekonomiku provozu IT oddělení
• Podpora firemních procesů
• Rozvoj stávajících firemních systémů
Požadujeme:
• VŠ/SS vzdělání
• Minimálně 3 roky zkušeností s vedením IT oddělení ve výrobní firmě
• Silné komunikační a organizační schopnosti, schopnost vést tým,
strategické myšlení, projektové řízení a schopnost zvládat
více úkolů najednou
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
• Znalost IT infrastruktury výrobní společnosti, zkušenosti
s digitalizací a modernizací IT prostředí
• Schopnost řídit práci malého kolektivu 2 kolegů
• Organizační, analytické a komunikační schopnosti
• Znalosti IS K2 výhodou
• Schopnost učit se novým věcem, přinášet nové trendy,
být zodpovědný, důsledný, spolehlivý, mít aktivní přístup
k řízení IT, provádět přesnou práci
Nabízíme:
• Perspektivní zaměstnání ve strojírenské firmě
s exportním zaměřením
• Nadstandardní mzdu – s progresivní motivační složkou
(navyšování za roky práce pro firmu, za kvalifikace a další…)
• Příjemné pracovní prostředí
• Nástup možný ihned nebo dle dohody
Benefity:
• 6.000 Kč ročně do Cafeterie na kulturu, sport a volný čas
dle vlastního výběru + možnost další mimořádné úložky
• Vstupenky na různé sportovní a kulturní akce
sponzorované firmami KASPER
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Příspěvek na stravování zaměstnanců
– vlastní jídelna + možnost objednání zatavených obědů navíc
• Příspěvky na dětské letní tábory
• Odměny za nábory – doporučení nových zaměstnanců
a patronáty nad novými zaměstnanci
• Odměny při významných životních jubileích
• Odměny za trvalé zlepšování
• Odměna za 10 bezplatných odběrů krve
• Měsíčně stabilizační příspěvky, odměny za kvalifikace
a aktivně používaný cizí jazyk
• Dovolená nad rámec základní výměry
• Pracovní volno 1–2 dny s náhradou mzdy navíc
při mimořádných životních událostech
• Očkování proti chřipce na náklad zaměstnavatele
• Další benefity dle aktuální nabídky…
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis
na níže uvedenou adresu:
Mgr. Bc. Dagmar Papíková, personální manažer,
KASPER KOVO s. r. o., Žitná 476, 541 03 Trutnov
TEL.: +420 499 827 163
MOB.: +420 731 192 923
MAIL: [email protected]
WEB: www.kasperkovo.cz | kaspergroup.cz
• Řízení a rozvoj IT oddělení
• Řízení implementačních projektů aplikací do společnosti
• Zodpovědnost za ekonomiku provozu IT oddělení
• Podpora firemních procesů
• Rozvoj stávajících firemních systémů
Požadujeme:
• VŠ/SS vzdělání
• Minimálně 3 roky zkušeností s vedením IT oddělení ve výrobní firmě
• Silné komunikační a organizační schopnosti, schopnost vést tým,
strategické myšlení, projektové řízení a schopnost zvládat
více úkolů najednou
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
• Znalost IT infrastruktury výrobní společnosti, zkušenosti
s digitalizací a modernizací IT prostředí
• Schopnost řídit práci malého kolektivu 2 kolegů
• Organizační, analytické a komunikační schopnosti
• Znalosti IS K2 výhodou
• Schopnost učit se novým věcem, přinášet nové trendy,
být zodpovědný, důsledný, spolehlivý, mít aktivní přístup
k řízení IT, provádět přesnou práci
Nabízíme:
• Perspektivní zaměstnání ve strojírenské firmě
s exportním zaměřením
• Nadstandardní mzdu – s progresivní motivační složkou
(navyšování za roky práce pro firmu, za kvalifikace a další…)
• Příjemné pracovní prostředí
• Nástup možný ihned nebo dle dohody
Benefity:
• 6.000 Kč ročně do Cafeterie na kulturu, sport a volný čas
dle vlastního výběru + možnost další mimořádné úložky
• Vstupenky na různé sportovní a kulturní akce
sponzorované firmami KASPER
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Příspěvek na stravování zaměstnanců
– vlastní jídelna + možnost objednání zatavených obědů navíc
• Příspěvky na dětské letní tábory
• Odměny za nábory – doporučení nových zaměstnanců
a patronáty nad novými zaměstnanci
• Odměny při významných životních jubileích
• Odměny za trvalé zlepšování
• Odměna za 10 bezplatných odběrů krve
• Měsíčně stabilizační příspěvky, odměny za kvalifikace
a aktivně používaný cizí jazyk
• Dovolená nad rámec základní výměry
• Pracovní volno 1–2 dny s náhradou mzdy navíc
při mimořádných životních událostech
• Očkování proti chřipce na náklad zaměstnavatele
• Další benefity dle aktuální nabídky…
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis
na níže uvedenou adresu:
Mgr. Bc. Dagmar Papíková, personální manažer,
KASPER KOVO s. r. o., Žitná 476, 541 03 Trutnov
TEL.: +420 499 827 163
MOB.: +420 731 192 923
MAIL: [email protected]
WEB: www.kasperkovo.cz | kaspergroup.cz
Benefity
příspěvek na stravování - vlastní jídelna, dovolená nad rámec základní výměry, pracovní volno 1-2 dny s náhradou mzdy navíc, odměny za nábory, odměny při jubilejích, odměny za kvalifikace, Cafeterie
S
Zástupce ředitelky školy pro digitalizaci (m/ž)
87 dny
🏢 Střední škola řemesel, Šumperk
📍 Gen. Krátkého 1799/30, 7870...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 32 820 – 42 780 Kč
Zástupce ředitelky školy pro digitalizaci (m/ž)
87 dny
🏢 Střední škola řemesel, Šumperk
📍 Gen. Krátkého 1799/30, 7870...
❤️ Benefity
⌛ Plný úvazek
💰 32 820 – 42 780 Kč
Digitalizace oborů vzdělání, digitalizace procesů řízení ve SŠ apod. Předpoklady pro výkon činnosti pedagogického pracovníka dle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících. Nabízíme moderní pracovní zázemí, nadstandardní ohonocení, prátelský a vstřícný koektiv, možnost dalšího vzdělávání, seberealizace, profesního růstu, podporu začínajících zaměstnanců školy.
Kontakt: e-mailem
Kontakt: e-mailem
Benefity
příspěvek na stravování, FKSP
Dostávej informace o nových nabídkách práce